برخورد غیرانسانی اسرائیل با اسرای فلسطینی

برخورد غیرانسانی اسرائیل با اسرای فلسطینی
پنج‌شنبه 3 اسفند 1391 - 12:26

العالم - پس از شکست اسرائیل در برابر موج اعتصاب غذای اسرای فلسطینی، رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از تکرار ناکامی ، سیاست های غیر انسانی را در مقابله با اسرا در دستور کار قرار داده است.

"احمد رفيق عوض" در گفت وگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: اسرائیل سياست هاي غيرانساني در رفتار با اسرای فلسطيني را طبق مواضع اعلام شده اش در دستور كار قرار داده که مغایر با اصول و قوانين بين المللي است؛ در واقع اسرائيل نمي خواهد تجربه شكست در برابر اعتصاب غذاي اسيران را كه " خضر عدنان " بر اين رژيم تحميل كرد، تكرار كند.
کارشناس امور اسرائیل، افزود: رژيم اشغالگر صهيونيست نمي خواهد كه اين شکست به نقطه ضعفي تبديل شود و برای جلوگیری از پیروزی اسرا، سیاست سرکوب را پیشه کرده و به دنبال قلع و قمع اسيران فلسطيني است.
وی افزود: رژيم صهيونيستي برای توجيه اقدامات سركوبگرانه خود در مجامع بین المللی وانمود می كند كه اسرای فلسطيني، تروريست هستند.
احمد رفیق عوض با تاکید بر اینکه سرکوب اسرا، تداوم سیاست های شهرک سازی، اشغال سرزمین های فلسطینی و حمله به شهروندان فلسطینی در قدس و کرانه باختری، فلسطيني ها را ناچار به انتفاضه سوم کرده است، رژیم صهیونیستی را مسئول پیامدهای این انتفاضه دانست.
20-18:11
 
 

پربیننده ترین خبرها