مذاکرات محرمانه ترکیه و رژیم صهیونیستی

مذاکرات محرمانه ترکیه و رژیم صهیونیستی
شنبه 5 اسفند 1391 - 11:12

منابع رسانه ای از مذاکرات محرمانه رژیم صهیونیستی و ترکیه برای ازسرگیری روابط دوجانبه خبر دادند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع رسانه ای ترك فاش کرد با نزديك شدن زمان سفر باراك اوباما رئيس جمهور آمريكا به اراضی اشغالی فلسطین، مذاكرات محرمانه ای براي آشتي رژیم صهیونیستی و تركيه در جریان است، و تركيه ممكن است از شرط خود براي لغو محاصره غزه در مقابل ازسرگيري روابط ، صرف نظر كند.
سايت راديو عبري «ريشت بيت» به نقل از  تحليلگر يك روزنامه تركيه با تأیید این مذاکرات به ریاست "يعقوب عميدرور" رئيس شوراي امنيت ملي رژیم صهیونیستی، خاطرنشان کرد تركيه از يكي از شرطهاي خود براي ازسرگيري روابط با این رژیم در رابطه با لغو محاصره نوارغزه صرف نظر خواهد كرد.
البته در مقابل رژیم صهیونیستی به بستگان قربانيان كشتي مرمره غرامت خواهد پرداخت و از اين عمليات و كشته شدن شماري از شهروندان ترک ابراز تاسف می كند.
به نوشته سایت رادیو رژیم صهیونیستی، منابع رسمي تركيه هنوز اين موضوع را تاييد نكرده اند و دفتر بنيامين نتانياهو نخست وزير این رژیم نیز درباره اين خبرها اظهار نظر نكرده است.
رژيم صهيونيستي در ۳۱ مه ۲۰۱۰ به کاروان بین المللی کمکهای بشر دوستانه برای مردم غزه حمله کرد. در این حمله که در آبهای آزاد صورت گرفت 9 شهروند ترک در كشتي مرمره كشته شدند.

پربیننده ترین خبرها