انقلابیون بحرین: فقط با پادشاه گفت وگو می کنیم

انقلابیون بحرین: فقط با پادشاه گفت وگو می کنیم
دوشنبه 7 اسفند 1391 - 19:39

منامه، العالم - عضو دبیرخانه مرکزی جمعیت "الوفاق" بحرین، اقدام آل خلیفه در تحویل ندادن پیکر شهید محمد الجزیری را محکوم کرد و گفت: نمایندۀ پادشاه باید طرف مذاکره با انقلابیون باشد و گفت وگو با دولت را نمی پذیریم.

"مجید میلاد" امروز(دوشنبه)در گفت وگو با شبکه خبری العالم ضمن تاکید بر حق خانواده الجزیری برای دفن پیکر فرزندشان در مکان دلخواه؛ مخالفت وزارت کشور با این امر را محکوم کرد و گفت: در بحرین مرسوم است که افراد متوفی در زادگاه خود به خاک سپرده شوند و کسی حق مخالفت با این مسئله را ندارد.
وی رفتار رژیم  آل خلیفه در این زمینه و تحویل ندادن پیکر این شهید به خانواده اش را نقض آشکار حقوق بشر دانست و افزود : جمعیت های سیاسی بحرین، این سیاست آل خلیفه را به شدت محکوم و با خانواده شهید الجزیری ابراز همدردی می کنند.
میلاد در ادامه با اشاره به نشست دیروز (یکشنبه) بین رژیم و برخی طرف های انقلابی، تاکید کرد که مسأله جدیدی در این زمینه وجود ندارد و انقلابیون به منظور بهبود فضای مذاکره و دستیابی به نتایج مناسب، درخواست کرده اند که نماینده شاه بحرین در این گفت وگوها شرکت کند.
عضو دبیرخانه کل جمعیت الوفاق تصریح  کرد که انقلابیون برای موفقیت گفت وگوها و جلوگیری از شکست آن تلاش می کنند، زیرا به دنبال مذاکره جدی و تاثیرگذار هستند.
وی افزود: نمی توان نماینده دولت را به جای نماینده شاه پذیرفت، زیرا دولت بحرین به فساد متهم است و چندین پرونده فساد دارد و از طرف دیگر، شاه تصمیم گیرنده نهایی در امور مهم است، نه دولت.
مجید میلاد در پایان گفت: انقلابیون برای به نتیجه رسیدن گفت وگوها از خود نرمش نشان داده اند؛ اما طرف مقابل به علت عدم حضور نماینده شاه بحرین در گفت وگوها و ناتوانی در اتخاذ تصمیم جدی، گام مثبتی در مسیر موفقیت گفت وگوها بر نداشته است.
Ma.13:50.25
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها