با تشکیل هیات امر به معروف و نهی از منکر در مصر

سلفی‌ها: مشروب فروشی‌ها را تعطیل نمی‌کنیم

سلفی‌ها: مشروب فروشی‌ها را تعطیل نمی‌کنیم
سه شنبه 8 اسفند 1391 - 08:17

هیات امر به معروف و نهی از منکر مصر به زودی فعالیت خود را آغاز می کند

گروه امر به معروف و نهی از منکر مصر به زودی فعالیت خود را آغاز می کند.
به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، هشام العشری مؤسس گروه امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد که این گروه از روز پنجشنبه این هفته فعالیتش را آغاز می کند.
العشری با بیان این مساله که نشست شورای مؤسسان گروه امر به معروف و نهی از منکر در مسجد "الست مسکه" در منطقه سیده زینب (س) برای تعیین برنامه کاری این گروه و نحوه ارشاد مردم در کوچه و خیابان و آشنا کردن آنها با اصول و احکام اسلامی برگزار خواهد شد، افزود: هدف از تشکیل گروه امر به معروف و نهی از منکر اجرای احکام اسلامی است.
این عضو جریان سلفی تاکید کرد: ما دکاکین مشروب فروشی و کازینوها را نخواهیم بست .
مؤسس گروه امر به معروف و نهی از منکر در ادامه با یادآوری این مساله که ما برای ارشاد مردم متوسل به زور و خشونت نخواهیم شد، بلکه با نصیحت و موعظه آنها را راهنمائی خواهیم کرد، افزود: اگر شهروندی مرتکب کار خلافی شود، اعضای گروه امر به معروف و نهی از منکر تخلف مذکور را به پلیس و وزارت کشور اطلاع خواهند داد زیرا مقابله با تخلفات وظیفه پلیس و وزارت کشور است.
لازم به یادآوری است که سلفی های مصر در تلاش هستند تا الگوی امر به معروف عربستان را در این کشور اجرایی کند که در این راستا با مشکلات بسیاری مواجه شده است، به خصوص اینکه مردم مصر دلخوشی از سفلی ها ندارند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها