شرایط برای انتفاضه سوم فلسطین فراهم است

شرایط برای انتفاضه سوم فلسطین فراهم است
سه شنبه 8 اسفند 1391 - 13:52

دبيركل جنبش آزادگان فلسطين تاكيد كرد كه شرايط براي آغاز انتفاضه سوم مهيا است.

به گزارش روز سه شنبه پايگاه خبري شبكه العالم، خالد ابوهلال دبيركل جنبش آزادگان فلسطين اظهار داشت: با توجه به حملات ديوانه وار به اسرا و سياست يهودي سازي و نژادپرستانه نيروهاي اشغالگر صهيونيست عليه ملت و مقدسات فلسطيني ، همه شرايط براي آغاز انتفاضه سوم در كرانه باختري رود اردن فراهم است و بايد خون شهيد عرفات جرادات چاشني انفجاري چنين انتفاضه اي باشد.
وي در مصاحبه با شبكه القدس درباره درگيري ها در كرانه باختري و شهادت عرفات جرادات اسير فلسطيني در بند رژيم صهيونيستي گفت: شرايط به ويژه بعد از شهادت عرفات جرادات زير شكنجه در زندان الجلبه براي آغاز انتفاضه فراهم شده است.
ابو هلال تاكيد كرد ما خواستار آغاز انتفاضه اي هستيم كه جرقه آن از مقاومت و عمليات شهادت طلبانه باشد. ما خواستار اقدام از كرانه باختري هستيم زيرا كرانه باختري به علت وجود شهرك هاي صهيونيست نشين عرصه درگيري مستقيم با دشمن صهيونيستي است و اگر سنگي در كرانه باختري پرتاب شود زندگي شهرك نشينان را فلج مي كند و اگر گلوله اي شليك شود تل آويو را فلج مي كند.
دبيركل جنبش آزادگان فلسطين با اشاره به اينكه ما در آستانه حركت مردمي هستيم و همه شرايط براي آغاز انتفاضه در كرانه باختري مهيا است، گفت: با وجود بسياري از موانع، ملت فلسطين در بسياري از مراحل با حركت مردمي فراتر از همه تصورها، ما را غافلگير كرده است و هميشه در حركت ملي و مقابله از رهبري خود پيشي مي گيرد به همين علت ما به ملت فلسطين پشت گرم هستيم.
 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها