نماینده فلسطینی: انتفاضه سوم متوقف نمی شود

نماینده فلسطینی: انتفاضه سوم متوقف نمی شود
سه شنبه 8 اسفند 1391 - 20:49

معاون اول رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین تاکید کرد، هیچ کس نخواهد توانست انتفاضه سوم را متوقف کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "احمد بحر" روز سه شنبه در کنفرانس مطبوعاتی در غزه، با قدردانی از خیزش مردم فلسطین در یاری اسیران و واکنش به شهادت "عرفات جرادات" در زندان های رژیم صهیونیستی، از آن ها خواست به این خیزش ادامه دهند و همه امکانات خود را برای سامان دهی انتفاضه سوم بر ضد دشمن اشغالگر به کار گیرند.
احمد بحر درخواست کرد کمیته ای تحت نظارت سازمان ملل متحد به منظور بررسی چگونگی شهادت جرادات در زندان رژیم صهیونیستی و تحقیق درباره چگونگی برخورد رژیم صهیونیستی با اسیران فلسطینی تشکیل شود.
خبرگزاری فلسطینی "معاً " نوشت: معاون اول رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین از همه فراکسیون ها و تشکل های پارلمانی فلسطینی خواست در جلسه فوق العاده مجلس قانونگذاری فلسطین در پنج شنبه برای بررسی شهادت جرادات حاضر شوند.
وی از کشورهایی که با رژیم صهیونیستی در ارتباط هستند، درخواست کرد به سبب جنایت های این رژیم در حق اسیران، این روابط را قطع کنند.
" احمد بحر" همچنین قطع مذاکرات تشکیلات خودگردان در رام الله با رژیم صهیونیستی را خواستار شد و از پارلمان کشورهای مختلف جهان خواست با برگزاری جلسه ای فوق العاده، اوضاع اسف بار اسیران فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی را بررسی کرده و با تشکیل کمیسیون های تحقیق پارلمانی، زمینه شکایت از رژیم صهیونیستی در دادگاه های بین المللی را فراهم سازند.
26

پربیننده ترین خبرها