جبهه " نجات " مصر منزوی می شود

جبهه
پنج‌شنبه 10 اسفند 1391 - 14:50

العالم، قاهره - هماهنگ کننده کمیته روابط خارجی حزب آزادی و عدالت مصر، گفت: جبهه نجات مصر با تحریم انتخابات پارلمانی آینده تصمیم به انزوای سیاسی خود گرفت.

"ولید الحداد" در گفت وگو با شبکه خبری العالم با انتقاد از اقدام جبهه نجات به تحریم گفت وگوهای جریان های سیاسی و انتخابات پارلمانی ، افزود: وجود گروه های سیاسی موافق و مخالف در وضعیت کنونی مصر به عنوان کشوری که به تازگی عرصه انقلاب بوده، طبیعی است.
هماهنگ کننده کمیته روابط خارجی حزب آزادی و عدالت مصر، گفت : محمد مرسی رئیس جمهوری مصر اعلام کرد، گفت وگو تنها راه برون رفت از بحران است و گروه های سیاسی باید گرد هم آیند و خواسته هایشان را از این طریق اعلام کنند نه از طریق شبکه های ماهواره ای.
عضو برجسته حزب آزادی و عدالت درباره نتایج گفت وگوهای اخیر گروه های سیاسی مصر، افزود: هدف از برگزاری این نشست که با حضور بسیاری از گروه های سیاسی جز جبهه نجات برگزار شد ایجاد تضمین های لازم برای برگزاری انتخابات آینده بود و نتایج بسیار خوبی هم از این نشست به دست آمد.
حداد در این زمینه بیان کرد: همانگونه که در بیانیه اختتامیه نشست دیده می شود برخی از نتایج حاصل از گفت و گوها، مطالباتی است که بعضی از مخالفان رئیس جمهوری مطرح کرده بودند.
وی گفت : همه گروه های سیاسی مصر بر انجام گفت وگو به عنوان راه برون رفت از مشکلات موجود تاکید دارند؛ جبهه نجات اما بدون ارائه راه حل جایگزین دست به تحریم می زند.
هماهنگ کننده کمیته روابط خارجی حزب آزادی و عدالت، افزود: جبهه نجات نمی خواهد در مسیر همکاری با نهادهای حاکم گام بردارد و همواره از تحریم سخن می گوید؛ البرادعی تاکنون انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات پارلمانی، همه پرسی قانون اساسی و انتخابات پارلمانی آتی را تحریم کرده است، مگر مخالفت تنها به معنای تحریم کردن است؟
28-19:59

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها