با تاكيد بر اسارت گرفتن نظاميان صهيونيست

تنها راه آزادي اسراي فلسطيني مبادله است

تنها راه آزادي اسراي فلسطيني مبادله است
جمعه 11 اسفند 1391 - 22:08

مردم فلسطين و اعضاي ارشد مقاومت با شركت در تجمع همبستگي با اسراي فلسطيني در غزه، بهترين راه پايان دادن به رنج اسيران را تبادل آنان با اسراي صهيونيستي برشمردند.

به گزارش روز جمعه خبرنگار شبكه خبري العالم، شركت كنندگان در تجمع همبستگي با اسيران فلسطيني كه در زندان هاي رژيم صهيونيستي دست به اعتصاب غذا زده اند، خواستار دخالت سريع سازمان هاي بين المللي و كشورهاي جهان براي اعمال فشار به رژيم صهيونيستي براي آزادي اسراي فلسطيني شدند.
رحاب كنعان يكي از شركت كنندگان در اين تجمع اعتراض آميز به العالم گفت: رژيم صهيونيستي از سكوت مرگبار حاكم بر جامعه جهاني براي شكنجه اسيران فلسطيني و يهودي سازي قدس شريف سوء استفاده كرده است.
وي خطاب به اسيران اعتصاب كننده افزود: هزاران سلام بر شما كه از جان خود گذشتيد تا بيداري دل ها و طعم خوش آزادي را به انتظار بنشينيد.
سامي ابوزهري سخنگوي رسانه اي جنبش حماس نيز به خبرنگار العالم گفت: تا زماني كه اسراي ما در زندان هاي رژيم صهيونيستي هستند، ملت فلسطين از هيچ تلاشي فروگذار نخواهد كرد و آرام نخواهد نشست.
ابوزهري افزود: بهترين راه براي آزادي اسيران مبادله است همانگونه كه "گلعاد شاليت" نظامي اسير صهيونيست در نزد گروه هاي مقاومت، را با صدها اسير فلسطيني مبادله كرديم.
خالد البطش عضو ارشد جهاد اسلامي نيز گفت: امروز رسالت ملت فلسطين در برابر اشغالگران اين است كه اجازه ندهد اسيرانش يكي پس از ديگري به شهادت برسند و تمام توان خود را براي  بازگرداندن آنها به كار گيرد.
البطش تاكيد كرد كه راه واقعي پايان دادن به بحران اسرا تبادل است البته به نحوي كه منزلت اسرا حفظ شود و با سرفرازي به سوي ما بازگردند.
MKH-1-11:03
 

پربیننده ترین خبرها