جبهه النصره به هواداران خود هم رحم نمی کند

جبهه النصره به هواداران خود هم رحم نمی کند
چهارشنبه 16 اسفند 1391 - 19:41

ورود گروه تروریتستی جبهه النصره به شهر رقه، موج جدیدی از خشونت ها و اعدام ها را در این شهر به همراه آورده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یکی از خویشاوندان مسئول صفحه "جوانان الرقه" بر روی فیس بوک فاش کرد که مسئول این صفحه، در آخرین لحظه از اجرای حکم اعدام جان به در برد.

این شخص نزدیک به مسئول صفحه "جوانان الرقه" به خبرنگار عربی پرس در الرقه گفت: این فعال فیس بوکی برای اطلاع از جزئیات میدانی یکی از مناطقی که هدف حملات ارتش سوریه قرار گرفته بود، با یکی از همراهانش به منطقه شتافته بود که ناگهان به دست عناصر جبهه النصره بازداشت شد.

وی افزود: عناصر مزبور، این دو نفر را به یکی از پناهگاه های جبهه النصره منتقل شدند و دوربین ها و تلفن های همراهشان را مصادره کردند آنگاه به ضرب و شتم آن ها پرداختند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، ضمن تاکید بر این که بازداشت کنندگان این دو نفر از جبل الزاویه واقع در ریف ادلب آمده بودند، خاطر نشان کرد: آنها دو جوان نامبرده را به اتهام همکاری با نظام سوری به اعدام محکوم کردند اما پیش از آن که حکم اعدام را اجرا کنند، یکی از مخالفان نظام سوری آن ها را شناخت و سوگند یاد کرد که این افراد را می شناسد و آن ها طرفدار نظام نیستند و به این ترتیب توانست از اعدام این دو جوان جلوگیری کند.

وی افزود: کار به اینجا ختم نشد، زیرا وقتی مسئول صفحه جوانان الرقه خواستار پس گرفتن دوربین و تلفن همراه خود شد، یکی از عناصر مسلح از او خواست بر ضد همکارش گواهی بدهد و او را به کارگذاشتن تراشه هایی متهم کند که نظام با استفاده از آنها مخفیگاه های جبهه النصره را شناسایی می کند.

خویشاوند مسئول صفحه جوانان الرقه تاکید کرد که در قبال این واقعه سکوت نخواهیم کرد و این خبر را در صفحه جوانان الرقه نیز منتشر خواهیم کرد زیرا نمی توانیم چنین اقداماتی را تحمل کنیم و از شورای نظامی و ائتلاف ملی می خواهیم به این بازی مسخره پایان دهد زیرا تحمل نظام ( دیکتاتوری ) سوری برای ما بهتر از این وضع است.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها