کشیدن حجاب زن فلسطینی در مسجد الاقصی

کشیدن حجاب زن فلسطینی در مسجد الاقصی
پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 - 13:32

نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به فلسطینی ها در یکی از رواق های مسجد الاقصی، حجاب یکی از زنان فلسطینی را از سرش کشیدند.

به گزارش روز پنج شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، " بنیاد اوقاف و میراث اقصی " با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که یکی از نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیست، با حمله به یکی از طلبه های "مسجد الاقصی" او را زخمی کرد به طوری که این طلبه فلسطینی برای درمان به درمانگاه داخل مسجد منتقل شد.
به گفته شاهدان عینی، یک گروه از صهیونیست ها صبح دیروز در اقدامی توهین آمیز وارد مسجد الاقصی شدند که این مساله خشم زنان طلبه مسجد الاقصی را برانگیخت؛ اما از آن جا که هیچ راهی برای دفاع از مسجد الاقصی در برابر این تجاوز نداشتند بانگ تکبیر سر دادند تا آن ها را بیرون برانند.

این مساله با واکنش نظامیانی همراه شد که برای حمایت از شهرک نشینان صهیونیست آنها را همراهی می کردند. این نظامان برای بیرون راندن زنان فلسطینی از مسجد الاقصی تلاش کردند یکی از آنان را بازداشت کنند اما در این کار ناکام ماندند.
شاهدان عینی تاکید کردند که تعرض نظامیان صهیونیست به زنان خشم طلبه های مرد را برانگیخت و آن ها را نیز به واکنش واداشت؛ در این میان یکی از سربازان صهیونیست با مردی از طلبه های مسجد الاقصی درگیر شد و او را به شدت به زمین کوبید به طوری که سرش بر اثر برخورد به سنگ زخمی شد و برای مداوا به درمانگاه داخل مسجد انتقال یافت.
در همین حال یکی از شهرک نشینان صهیونیست دوربین خود را از فاصله ای بسیار نزدیک در برابر صورت یکی از زنان طلبه گرفت، و وقتی او تلاش کرد از خود دفاع کند، یکی از سربازان صهیونیست به او حمله کرد و حجاب این زن فلسطینی را از سرش کشید.
26

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها