مخالف سوری: اتحادیه عرب به دنبال تضعیف سوریه است

مخالف سوری: اتحادیه عرب به دنبال تضعیف سوریه است
پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 - 21:57

هماهنگ کننده حزب مخالف" سوریه متحد" مخالفان خارج نشین را مزدوران آمریکا و همپیمانانش توصیف کرد و گفت : اتحادیه عرب به دنبال تضعیف سوریه است .

"بسام حسین" روز پنجشنبه در مصاحبه با شبکه العالم گفت : همه شواهد بیانگر تدارک و اجرای توطئه ای بزرگ علیه سوریه برای حفظ امنیت رژیم صهیونیستی است. 
بسام حسین خاطرنشان کرد: آمریکا پشت پرده همه تحولات سوریه نشسته است؛ در این بین روسیه برای مقابله با این توطئه تلاش می کند ولی این تلاش در حد مطلوب نیست .
بسام حسین تأکید کرد: مقابله با توطئه ای که ملت سوریه با آن مواجه است، مستلزم تلاش همه دوستان سوریه در سراسر جهان می باشد . 
حسین گفت : سازمان ملل متحد نیز باید به سوریه برای حل بحرانش کمک کند.
هماهنگ کننده حزب سوریه متحد افزود : سوریه سرانجام توطئه دشمنان را دفع خواهد کرد و آنان را ناکام خواهد گذاشت چرا که مخالفان داخل سوریه نیز با همه توان از کشور خود دفاع می کنند.
حسین گفت : سوریه با فجیع ترین جنایات مواجه است که اتحادیه عرب ، قطر ، عربستان و ترکیه مسببان اصلی این جنایات هستند ولی این طرف ها نخواهند توانست به اهداف خود در سوریه نائل شوند زیرا ملت سوریه در برابر آنها ایستاده اند . 
حسین گفت : سوریه برای همیشه متحد خواهد ماند و تجزیه نخواهد شد و مردم سوریه هر طرفی را که برای تجزیه کشورشان تلاش کند ، فراموش نخواهند کرد .

MKH-7-10:38

 

پربیننده ترین خبرها