حقوقدان مصری: العالم آمریکا را در تنگنا قرار داده

حقوقدان مصری: العالم آمریکا را در تنگنا قرار داده
جمعه 18 اسفند 1391 - 14:44

العالم، قاهره - معاون دبیرکل کانون وکلای عرب تأکید کرد، مقابله العالم با طرح آمریکایی - صهیونیستی، دشمنان را درتنگنا قرار داده است.

"سید عبدالغنی" روز جمعه در گفت وگو با شبکه العالم، قطع پخش برنامه های العالم از ماواره ab7 را ناشی از جنون اطلاع رسانی غربی دانست و تاکید کرد؛ پوشش خبری واقع بینانه و انعکاس صادقانه رویدادهای منطقه و جهان و مقابله با طرح آمریکایی-صهیونیستی از سوی شبکه العالم، باعث درتنگنا قرار گرفتن دشمنان و اتخاذ چنین تصمیمی علیه این شبکه شده است.
عبدالغنی گفت: شبکه العالم می تواند از تمام ابزار قانونی برای شکایت علیه شرکت یوتلست در دادگاه های اروپایی استفاده کند.
عبدالغنی با تأکید بر ضرورت استفاده از راهکارهای سیاسی برای افشای سیاست های دوگانه و دموکراسی دروغین غرب، خاطرنشان کرد: شبکه العالم و برخی دیگر از شبکه ها به انعکاس واقع بینانه رویدادها پایبند هستند و تصمیم توقف پخش برنامه های شبکه العالم در چارچوب اجرای طرح آمریکایی- صیهونیستی و تلاش دست های پنهان عربی خدمتگزار صهیونیسم، اتخاذ شده است.
این حقوقدان مصری خاطرنشان کرد: شبکه العالم با پخش حقایق سوریه، لیبی، مصر و.. مسیری برخلاف شبکه هایی در پیش گرفته است که به صورت برنامه ریزی شده برای اجرای طرح صهیونیستی- آمریکایی در منطقه، به انعکاس وارونه حقایق منطقه می پردازند و به همین علت با چنین تصمیم ظالمانه ای مواجه شده است.
وی قطع العالم را تعرض به حق آگاهی و شناخت مخاطبان در جوامع عربی دانست و گفت: العالم در حالی به انتقال حقایق به مخاطبان عرب زبان خود می پردازد که بسیاری از شبکه های خبری عرب زبان با تمام توان در جهت اجرای برنامه و سیاست های آمریکا در جهان عرب فعالیت می کنند. 
سید عبدالغنی در پایان به برنامه غرب برای سیطره رسانه ای بر جهان عرب اشاره و خاطرنشان کرد که در گذشته غرب با طرح های نظامی یا اقتصادی جهان عرب را هدف قرار می داد و اینک با هجمه تبلیغاتی و رسانه ای برای شستشوی مغزی اعراب و درنهایت اجرای طرح صهیونیستی، آمریکایی، وارد میدان شده است. 
03-23-45 

 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها