ساخت پنجره مقاوم برای جبران شکست گنبد آهنین

ساخت پنجره مقاوم برای جبران شکست گنبد آهنین
يکشنبه 20 اسفند 1391 - 19:32

در پی اثبات ناتوانی سامانه های موشکی رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت، رسانه های این رژیم در تلاشند به شهرک نشینان در خصوص وجود راه های دیگر مانند نصب "پنجره فولادی مقاوم" برای در امان ماندن در آینده اطمینان خاطر دهند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: "ارتش اسرائیل به منظور افزایش ایمنی، آزمایشهای متعددی را در صحرای نقب درباره نوعی پنجره فولادی مقاوم در برابر انفجارهای سنگین انجام داد".
سرتیپ "بنی بروش" رئیس بخش تحقیقات و فن آوری پدافند غیرعامل رژیم صهیونیستی در این گزارش اظهار داشت: "این پنجره به نوعی سامانه ایمنی مجهز می باشد؛ با فعال شدن این سامانه، صفحه فولادی مستحکمی روی پنجره قرار می گیرد .. این پنجره استحکام ساختمان را در برابر انفجارهای سنگین افزایش می دهد".
بنی روش مدعی شد: "در این آزمایش، پنجره های جدید، ساختمانها را از موج انفجار ایجاد شده، حمایت کرد".
 

"حسن قبلان" نویسنده و تحلیلگر مسائل سیاسی، در بررسی این گزارش به شبکه العالم گفت: صهیونیستها سالهای متمادی است که به دنبال افزایش استحکام سازه ها و شهرکهای خود در برابر موشکهای مقاومت هستند.
وی افزود: ناکارآمدی سامانه گنبد آهنین و سامانه پاتریوت در رهگیری موشکهای مقاومت، بی اثر بودن تلاش های رژیم صهیونیستی را در برابر محور مقاومت نمایان می سازد.

 كارشناسان امنيتي رژیم صهیونیستی و آمریکایی اخیرا در گزارشی آمار ارتش این رژیم درباره عملکرد سامانه موسوم به "گنبد آهنین" را با واقعیت های ثبت شده در جریان حمله اخیر به غزه، متناقض ارزیابی کرده اند. به صورتیکه در بخشی از این گزارش آمده است: "اگر منظور از مقابله موفقیت آمیز گنبد آهنین با موشک های فلسطینی تخریب کلاهک جنگی موشک ها باشد؛ نسبت موفقیت این سپر موشکی بسیار پایین است، و چه بسا امکان دارد این نسبت 5 درصد باشد".

پربیننده ترین خبرها