دست داشتن الجزیره در ربودن پدر هنرپیشه سوری

دست داشتن الجزیره در ربودن پدر هنرپیشه سوری
چهارشنبه 23 اسفند 1391 - 17:48

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی گروه موسوم به ارتش آزاد سوریه، شبکه الجزیره از طریق دو گوینده خود، در ربودن پدر سالخورده رغده هنرپیشه سوری، دست داشته است.

 به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از الحقیقه سوریه، نیروهای گروه موسوم به ارتش آزاد سوریه، حاج محمود نعناع پدر این هنرپیشه سوری را با وجود کهولت سن و ابتلا به بیماری آلزایمر، ربودند و ادعا کردند وی به انقلابیون سوریه ملحق شده است.!!

یک منبع نزدیک به لشکر توحید (مجموعه ای از گروه های مسلح وابسته به ارتش آزاد)، در گفت وگو با سایت "الحقیقه"، تاکید کرد که شبکه الجزیره نقشه این آدم ربایی را طراحی کرد تا داستان رسانه ای  جدایی وی از طرفداراران نظام سوریه، با جعل حقایق را روایت کند اما عاملان این مسئله  از این که پدر رغده مبتلا به آلزایمر بود، شوکه شدند زیرا او حتی نمی تواند یک جمله به زبان آورد که ثابت کند از عقل سالم برخوردار است.

بنابراین آنها در دامی  گرفتار شدند و دیگر نمی دانستند که چگونه باید از این گرفتاری خارج شوند و به همین علت به فرافکنی و متهم کردن دیگران متوسل شدند.

این منبع افزود: فیصل قاسم گوینده  الجزیره از طراحان ایده این آدم ربایی بود و غاده عویس دیگر گوینده الجزیره دو روز پیش به محض رسیدن به حلب برای مصاحبه با این فرد ربوده شده، اعلام کرد که وی مناسب مصاحبه و پیام رسانه ای نیست.

بر اساس اطلاعات موثق سایت الحقیقه، شبکه الجزیره روز گذشته در تماس با هنرپیشه سوری به وی پیشنهاد کمک برای آزادی پدرش را داده است.

خاطرنشان می شود که سایت الحقیقه، آگوست گذشته با دلیل و مدرک قاطع اعلام کرد که  شبکه الجزیره در ربودن تیم خبری شبکه الاخباریه سوریه از طریق براء البوشی خبرنگار الجزیره  و فرمانده یکی از گروه های مسلح تیپ "احفاد الرسول" در سوریه، دست داشته است.

البوشی در عملیات ارتش سوریه برای آزادی اعضای ربوده شده این تیم خبری کشته شد.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها