فرماندهان القاعده به مسجد احمد اسیر رفتند

فرماندهان القاعده به مسجد احمد اسیر رفتند
جمعه 25 اسفند 1391 - 16:39

منابع امنیتی لبنانی می‌گویند آنها تعدادی از افراد گروه‌های مسلح نزدیک به القاعده – جبهه النصره و در راس آن یکی از فرماندهان این گروه با نام اختصاری ح.ز، 24 ساله و از ساکنان شهر قدیمی صیدا به همراه یک فرمانده فلسطینی عضو این گروه با نام م.م 25 ساله و از ساکنان عبرا- صیدا را در مسجد بلال بن رباح که شیخ سلفی احمد اسیر در آن نماز می‌خواند را رصد کرده‌اند.



به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از خبرگزاری آسیا لبنان، این دو نفر که از اعضای وابسته به القاعده هستند و با گروه تروریستی جبهه النصره در جاده جدید حمص نیز جنگیده‌اند از طرف این شیخ سلفی مامور خرید سلاح برای جماعت تحت نظرش شده‌اند.
شیخ احمد اسیر که چند روزی است دباره دردسر ساز شده و به همراه گروهی از طرفدارانش جاده صیدا –جزین را در اعتراض به آنچه که کمربند امنیتی ارتش در اطراف مسجد بلال بن رباح می‌خوانند بستند. گفتنی است نیروهای امنیتی لبنان از احمد اسیر خواستند یکی از شیوخ سلفی را که با یک خودروی پلاک جعلی به مسجد وی رفته بود را تحویل دهد که با مخالفت وی مواجه شد و پس از آن کمربند امنیتی در اطراف مسجد وی برقرار شد.
این شیخ افراطی سلفی که امروز قرار بود همچنان به این اقدام خود ادامه دهد، از این اقدام خودداری کرد و ارتش نیز دایره تشکیل شده اطراف این مسجد را کم کرد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها