نقل و انتقالات مشکوک صهیونیستها در مرز لبنان

نقل و انتقالات مشکوک صهیونیستها در مرز لبنان
جمعه 25 اسفند 1391 - 18:00

رژیم صهیونیستی علاوه بر افزایش تحرکات مرزی شامل ایجاد خاکریز در مرزهای زمینی و مستقر کردن ده ها تانک و بولدوزر و نفربر پشت این خاکریزها، با جنگنده ها و هواپیماهای جاسوسی خود، حریم هوایی لبنان را نقض کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از المنار لبنان، هر چند نقض حریم هوایی لبنان توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی به مساله ای تکراری تبدیل شده است، اما تحرکات مرزی رژیم صهیونیستی، ایجاد اماکن تجسس در مناطق بسیار نزدیک مرزی دقیقاً در آن سوی سیم های خاردار مرزی و منفجر کردن مین هایی در مسیر حرکت نیروهایش بین منطقه الوزانی و الغجر را نیز شامل شد. در این میان تانک های مرکاوای رژیم صهیونیستی به صورت گسترده نزدیک پارک ها و تفرج گاه های الوزانی جولان داده و بولدزرهای دشمن نیز به اقداماتی خرابکارانه در آن سوی خط آبی پرداختند.

از سوی دیگر دو روز پیش رژیم صهیونیستی نزدیک غروب آفتاب، ده ها تانک مرکاوا، بولدوزر و نفربر را با استفاده از تریلرهای تانک بر به منطقه ای در نزدیکی کناره غربی جولان اشغالی سوریه و منطقه کشتزارهای شبعا و بخش شرقی جنوب لبنان اعزام کرد. شمار تانک های مرکاوای اضافه شده به تانک های سابق 30 دستگاه بود که در حال حاضر شمار تانک های رژیم صهیونیستی در این مناطق به 115 دستگاه افزایش یافته است. کامیون ها همچنین 40 نفربر بزرگ از نوع جادیر و 20 بولدوزر را به مناطق مرزی منتقل کردند.

این تجهیزات در مساحتی به قطر یک کیلومتر مستقر شدند و رژیم صهیونیستی در خصوص این جابجایی جنگ افزارها، هیچ خبری اعلام نکرد اما منابع آگاه خبر دادند که این کار به منظور برگزاری رزمایشی بزرگ در الجلیل الاعلی و جولان صورت می گیرد.

 

26

پربیننده ترین خبرها