فعال بحرینی:

مردم بحرین دست از مطالبات خود برنمی دارند

مردم بحرین دست از مطالبات خود برنمی دارند
دوشنبه 28 اسفند 1391 - 21:20

العالم - فعال سیاسی بحرینی، گفت: تدام سرکوب های رژیم آل خلیفه موجب دست برداشتن مردم انقلابی بحرین از مطالبات به‌حق خود نخواهد شد.

 "مهدی البحرانی" روز دوشنبه در گفت و گو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: مردم بحرین مقابله غیرمتقارن خود با نیروهای رژیم آل خلیفه و آل سعود را ادامه داده و سرکوب ها هرگز منجر به آن نخواهد شد که مردم بحرین از مطالبات قانونی خود منصرف شوند.

وی افزود: نظامیان رژیم آل خلیفه و آل سعود با استفاده از گازهای سمی و گلوله های ساچمه ای همچون گذشته تظاهرات مردمی بحرین را با شدت تمام سرکوب می کنند که این امر تاکنون منجر به شهید و زخمی شدن تعداد زیادی از تظاهرات کنندگان شده است.

البحرانی با اشاره به برنامه های مردمی برای ادامه تظاهرات علیه رژیم آل خلیفه، گفت: انقلابیون بحرینی برنامه ای را به نام "هفته مقابله با اشغالگران عربستانی" در هفته جاری تا روز جمعه اجرا می کنند و در روز جمعه نیز تظاهراتی به نام "مقاومت خواهیم کرد " از سوی مردم بحرین در منطق مختلف کشور برگزار خواهد شد.
فعال بحرینی در قسمتی دیگر از سخنان خود با اشاره این که برخی به اشتباه تصور می کنند ولی عهد بحرین پس از انتصاب به سمت معاون نخست وزیر، راه حلی سیاسی و مسالمت آمیز برای بحران بحرین خواهد یافت، تصریح کرد: ولی عهد بحرین سال 2011 در برنامه ای تلویزیونی اعلام کرد که همه مردم از حق "برگزاری تظاهرات" برخوردارند، ولی از آن تاریخ تاکنون سرکوب تظاهرکنندگان بحرینی همچنان ادامه دارد و روز به روز شدیدتر می شود، لذا نباید به ولی عهد و سخنان او امید داشت.  
این فعال بحرینی افزود: نباید به وعده های ولی عهد بحرین امیدوار بود، زیرا هیچ یک از وعده های رژیم آل خلیفه تاکنون محقق نشده است، از این رو مردم بحرین باید تا دست یابی به مطالبات سیاسی و اجتماعی خود انقلاب را ادامه بدهند.

Ma.13:41.18 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها