کنگره آمریکا طرح تسلیح تروریست ها را بررسی می کند

کنگره آمریکا طرح تسلیح تروریست ها را بررسی می کند
دوشنبه 28 اسفند 1391 - 23:26

العالم - پس از ايجاد كانال هاي ارتباطي آمريكا با نیروهای موسوم به ارتش آزاد سوريه و هماهنگي بيش از پيش با گروه موسوم به ائتلاف ملي مخالفان، مجلس نمایندگان آمريكا بررسي طرح مسلح كردن تروریست های مستقر در سوریه را در دستور كار قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، قرار است "اليوت انجل" نماينده دموكرات مجلس نمایندگان آمریکا و عضو كميسيون امور خارجي این مجلس طرحي ارائه كند كه به دولت "باراك اوباما" مجوز قانوني لازم براي مسلح كردن "گروههاي معيني از مخالفان سوريه"(تروریست ها) را فراهم کند.
در اين طرح از دولت آمریکا خواسته شده تا كمك هايي از جمله ادوات نظامي به گروه هاي از مخالفان سوريه فرستاده شود مشروط بر اين كه ضمن تحقيق كافي درباره اين گروهها از دريافت مساعدت ها توسط غير، اطمينان حاصل شود.
اين طرح همچنين از كاخ سفيد مي خواهد تا عوامل افزايش قدرت مخالفان مسلح (تروریست ها) را براي محدود كردن قدرت نظام بشار اسد مورد بررسي قرار دهد.
اين اقدام مجلس نمایندگان آمریکا پس از ايجاد كانال هاي ارتباطي واشنگتن با "سليم ادريس" فرمانده ارتش موسوم به آزاد سوریه صورت مي گيرد؛ هرچند آمريكا كمك هاي غذايي، دارويي و تجهيزات مخابراتي براي تروریست ها در سوریه ارسال مي كرد، اما تاكنون از ارسال كمك هاي نظامي براي اين گروه خودداري كرده است.

دولت آمریکا فرماندهی بحران سوریه را به عهده دارد و کشورهای عربستان و قطر مسوولیت تامین مالی و ترکیه نیز مسوولیت آموزش و لجستیک تروریست های در حال نبرد در سوریه را به عهده دارد.

رژیم صهیونیستی برنده اصلی بحران سوریه است، بحرانی که از آن به عنوان "مسلمان کشی به دست مسلمانان یاد می کنند"، چراکه تاکنون یک صهیونیست در این بحران منطقه ای کشته نشده و فقط مسلمانان کشته شده اند. 

پربیننده ترین خبرها