فعال بحرینی: برنامه آل خلیفه شکست گفت وگو است

فعال بحرینی: برنامه آل خلیفه شکست گفت وگو است
سه شنبه 29 اسفند 1391 - 19:36

منامه، العالم - سخنگوی رسمی جمعیت های انقلابی حاضر در گفت وگوی ملی، رژیم آل‌خلیفه را به بحران سازی در روند گفت وگوها متهم کرد و گفت: "خالد بن علی آل خلیفه" وزیر دادگستری همچنان در حال ایفای نقش خود در بحران سازی و به شکست کشاندن گفت وگو است.

"جمیل کاظم" سه شنبه در گفتگو با شبکه خبری العالم خاطرنشان کرد: مطالبات به‌حق مردم، تنها از سوی نمایندگان واقعی حکومت قابل تحقق خواهد بود و کسانی که قدرت تصمیم‌گیری های کلان ندارند نمی‌توانند در این زمینه مؤثر باشند.
وی افزود: انقلابیون خواستار حضور نمایندگان واقعی حکومت در جلسات گفت وگو هستند تا مذاکراتی جدی صورت گیرد، در غیر این صورت نتایج مورد نظر حاصل نخواهد شد.

وی تأکید کرد: گروه‌های معارض با مطرح کردن راهکار، پیش نویس‌ و گزینه‌های مختلف تلاش می‌کنند گفت وگوها را به مسیری جدی بکشانند ولی تیم مقابل برنامه‌ای جز مخالفت با ابتکارهای مطرح شده از سوی معارضان ندارد؛ به ویژه وزیر دادگستری و کادر زیر دست او که همچنان چوب لای چرخ گفت وگوها می گذارند، و طرح‌های جدی (گروه‌های معارض) را ناکام می گذارند.
هشتمین جلسۀ گفتگوی انقلابیون بحرین با نمایندگان رژیم آل خلیفه، روز یکشنبه پس از درگیری لفظی و اهانت وزیر دادگستری به عبدالنبی سلمان (هماهنگ‌کنندۀ مذاکرات) تعطیل شد.

پربیننده ترین خبرها