نارضایتی صهیونیستها از سیاستهای اوباما در قبال ایران

نارضایتی صهیونیستها از سیاستهای اوباما در قبال ایران
چهارشنبه 30 اسفند 1391 - 10:46

رسانه های صهیونیستی تهدیدات اخیر رئیس جمهور آمریکا علیه ایران را برخواسته از عجز و ناتوانی کاخ سفید در متوقف کردن برنامه هسته ای تهران دانستند.

به گزارش العالم، "رونی دانییل" تحلیلگر مسائل راهبردی و نظامی کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره تصریح کرد: عملکرد"چاک هیگل" وزیر دفاع آمریکا، در راستای منافع ایران است. اظهارات وی در خصوص ایران نه تنها ایرانی ها را از پیشبرد برنامه هسته ای خود منع نمی کند، بلکه آنان را برای پیشبرد برنامه هسته ای خود ترغیب می کند.
وی گفت: اوباما با اظهارات اخیر خود در تهدید ایران، تنها به دنبال جلب رضایت اسرائیل بود و بدون شک تهدیدات وی هیچ گونه تاثیری بر برنامه هسته ای ایران نخواهد داشت.
آمریکا باید راهکارهای جدی تری را برای متوقف کردن برنامه هسته ای ایران دنبال کند.
وی افزود: ایرانی ها با وجود دیدارهای متعدد خود با مسؤولان اروپایی در چارچوب مذاکرات 1+5، به طور شتاب زده برنامه هسته ای خود را هم دنبال می کنند. ایرانی ها یقین دارند آمریکا هیچ گاه به سازه های هسته ای آنان حمله نمی کند.
وی گفت: نتانیاهو در دیدار خود با اوباما این موضوع را مطرح خواهد کرد. وی در این دیدار، درباره طرح خود مبنی بر جلوگیری از ذخیره کردن اورانیوم غنی شده با غنای 20% در داخل ایران، با رئیس جمهور آمریکا رایزنی می کند.
وی خاطرنشان کرد: به رغم لحن تهدید آمیز اوباما علیه ایران، وی تاکنون خطوط قرمزی را برای روند برنامه هسته ای ایران مشخص نکرده است.
 

پربیننده ترین خبرها