اوباما ؛ شریک جنایات صهیونیست ها علیه فلسطین

اوباما ؛ شریک جنایات صهیونیست ها علیه فلسطین
جمعه 2 فروردين 1392 - 08:48

العالم - سخنگوی کمیته های مقاومت تاکید کرد که باراک اوباما، رئیس جمهوری جنایتکار آمریکا در جنایت های دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین شریک است و دست وی به خون فرزندان امت اسلامی و عربی آلوده شده است.

به گزارش پایگاه خبری العالم به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فلسطین، محمد بریم "ابو مجاهد" خاطر نشان کرد که اظهارات رئیس جمهور جنایتکاری آمریکا در فرودگاه "اللد" پیرامون دولت یهودی، مزخرفات و مهملاتی است که به هیچ وجه بر حقوق اصولی و ثابت ملت فلسطین در سرزمین مقدس فلسطین تاثیر گذار نخواهد بود و پرده از چهره خبیث و وقیح اوباما و سیاست های آمریکا برداشت که همواره با مال و سلاح از دشمن صهیونیستی در اشغالگری در سرزمین های فلسطینی و پایمال کردن مقدسات اسلامی فلسطین حمایت می کند.

ابو مجاهد افزود: دل بستن به سفر اوباما به سرزمین های اشغالی به منظور تحقق حقوق و خواسته های ملت فلسطین همانند سرابی است که تشنگان آن را آب می پندارند و تنها وسیله ممکن برای بازپس گیری حقوق سلب شده ملت فلسطین و آزادسازی سرزمین فلسطین به ویژه قدس شریف از لوث اشغالگری دشمن صهیونیستی، مقاومت فراگیر و همه جانبه ای خواهد بود که دشمن صهیونیستی را هدف قرار داده و صهیونیست های غاصب را از سرزمین مقدس فلسطین بیرون براند.

وی تاکید کرد که آمریکا و نهادهای مختلف آن موضعی کاملا خصمانه را در قبال ملت فلسطین و امت اسلامی اتخاذ کرده اند و حتی لحظه ای نسبت به مسائل اسلامی بی طرف نبوده اند، بلکه با تمام توان در جنایت ها و کشتارها علیه ملت فلسطین شریک و همراه دشمن صهیونیستی بوده اند.

سخنگوی کمیته های مقاومت خواستار وحدت و انسجام هر چه بیشتر فلسطینیان و تقویت گزینه مقاومت و ثبات و پایداری ملت فلسطین برای مقابله با خطرات و تهدیداتی شد که ملت فلسطین در کرانه باختری و قدس و تمامی مناطقی که صهیونیست ها در آن حضور دارند، با آن رو به رو هستند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها