صهیونیست ها مورد حمایت مطلق آمریکا هستند

صهیونیست ها مورد حمایت مطلق آمریکا هستند
جمعه 2 فروردين 1392 - 10:54

العالم - سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" تاکید کرد که اظهارات باراک اوباما در کنفرانس مطبوعاتی، بیانگر حمایت های سیاسی، نظامی و مادی مطلق دولت وی از رژیم صهیونیستی است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم دکتر سامی ابوزهری در گفتگو با مرکز اطلاع رسانی فلسطین خاطر نشان کرد: تاکید اوباما بر پایبندی به امنیت رژیم صهیونیستی و بی اعتنایی به رنج و محنت های فلسطینیان به ویژه اسرای اعتصاب غذا کننده در زندان های صهیونیستی و تداوم سیاست های یهودی سازی، شهرک سازی و محاصره جائرانه غزه، بیانگر جانبداری قاطع وی از دشمن صهیونیستی است.

ابوزهری افزود: این اظهارات نشان می دهد که دل بستن فلسطینیان به نقش و جایگاه اوباما در منطقه در پرتو همپیمانی و جانبداری آن با دشمن صهیونیستی و نادیده گرفتن حقوق طرف های عربی و اسلامی، امری کاملا اشتباه و نادرست است.

وی ضمن اشاره به اینکه تنها راه پاسخ به مواضع خصمانه آمریکا با اتحاد تمامی فلسطینیان و توقف همکاری های امنیتی تشکیلات خودگردان با دشمن صهیونیستی میسر خواهد بود که همواره نتانیاهو از آن تمجید می کند، تاکید کرد کشورهای عربی باید مواضع رسمی خود را در پرتو اقدامات تحقیر آمیز اوباما علیه نظام ها و ملت های عربی، محکم تر و منسجم تر از قبل نمایند.

باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه پس از ورود به سرزمین های اشغالی طی سخنانی ضمن اشاره به اینکه حمایت از رژیم صهیونیستی مایه افتخار آمریکاست، تاکید کرد که هدف از سفر وی تقویت مناسبات با دشمن صهیونیستی خواهد بود.
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها