شالیت جرأت نکرد به نیروهای مقاومت تیراندازی کند

شالیت جرأت نکرد به نیروهای مقاومت تیراندازی کند
جمعه 2 فروردين 1392 - 21:45

"گلعاد شالیت" نظامی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در رویارویی با نیروهای مقاومت جرأت تیراندازی نداشت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، بعد از گذشت يك سال و نيم از آزادي "گلعاد شاليت" نظامي صهيونيست كه سال 2006 به اسارت گردان‌هاي قسام شاخه نظامي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس ) درآمد و بر اساس توافق مبادله اسرا و پس آزادی بیش از هزار اسیر فلسطینی مبادله شد، روزنامه "معاريو" امروز (جمعه) در گزارشی جزئياتی را درباره بازجويي‌هاي اوليه از این نظامی فاش کرد.
شاليت در مصاحبه با معاریو اذعان کرد که جرات نكرده است از تانك بيرون بيايد و به سوي نيروهاي مقاومت كه وي را به اسارت گرفته بودند، تيراندازي كند.
شاليت خاطرنشان کرد كه تصميم گرفت در اولين مراحل عملياتي كه رزمندگان مقاومت انجام دادند، در داخل تانك بماند.
وي تأکید کرد: "به نظر من داخل تانك امن تر و قابل اعتمادتر از بيرون بود، براي همين تصميم گرفتم كه در آن جا بمانم و با نيروهاي مقاومت روبرو نشوم" .
شاليت درپاسخ به سوالي درباره دلیل خودداری از تیراندازی به سوي نيروهاي مقاومت فلسطين كه وي را اسير كرده بودند، گفت : "هيچ گاه به فكر تيراندازي به نيروهاي مقاومت نيفتادم ، درآن زمان احساس مي كردم كه آسيب مي بينم" .
اين نظامي صهيونيست درادامه گفت: "نيروهاي مقاومت فلسطيني هيچ گاه مرا شكنجه نكردند و آزادانه گاهي تلويزيون تماشا مي‌كردم و حتي بسياري از مسابقات فوتبال را در سال 2010 دیدم و توانستم به راديو نيز گوش كنم" .
شاليت بر اساس توافقنامه وفاداري به آزادگان در يازدهم اكتبر 2011 در مقابل آزادي 1027 اسير فلسطيني كه برخي از آنان به حبس هاي طولاني مدت محكوم بودند، از طریق مصر به رژیم صهیونیستی تحویل داده شد.

پربیننده ترین خبرها