21 کشته در حمله به نیروهای نظامی در عراق

21 کشته در حمله به نیروهای نظامی در عراق
يکشنبه 4 فروردين 1392 - 20:24

حملات تروریستی به نیروهای نظامی در عراق دست کم 21 کشته بر جا گذاشت.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، منابع پلیس عراق اعلام کردند امروز در حمله عناصر مسلح ناشناس به ایست بازرسی مشترک نیروهای ارتش و پلیس فدرال در منطقه "جرف الصخر" در شمال استان "بابل" در جنوب عراق  16 نفر از این نیروها کشته شدند.

همچنین یک منبع امنیتی در استان نینوا در شمال عراق اعلام کرد در دو حمله جداگانه به ایست های بازرسی ارتش عراق در شرق و غرب شهر موصل ، 5 نظامی عراقی کشته شدند.

از سوی دیگر وزارت کشور عراق از بازداشت بیش از 30 نفر در ارتباط با حملات خونبار سه شنبه گذشته با خودروهای بمب گذاری شده در بغداد خبر داد.

عدنان الاسدي قائم مقام وزارت کشور عراق دراین باره گفت: نیروهای امنیتی طی سه روز موفق شدند بیش از 30 نفر از افرادی را که در کارگذاشتن بمب در داخل خودروها برای اجرای حملات تروریستی دست داشتند ، بازداشت کنند.

اسدی افزود: وزارت کشور عراق همه تلاش خود را برای پی بردن به جزئیات حملات تروریستی و عاملان انفجارهایی که در عراق روی داده است ، به کار می گیرد و همچنان به تحقیقات خود دراین زمینه ادامه می دهد.

در حملات تروریستی سه شنبه گذشته (19 مارس 2013) در مناطق مختلف بغداد ده ها نفر از شهروندان و نیروهای امنیتی عراق کشته و یا مجروح شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها