"مترسک" اخوان برای جلوگیری از انقلاب در عربستان

دوشنبه 5 فروردين 1392 - 12:15

حاکمان و سیاستمداران کشورهای عربی خلیج فارس، به قدرت رسیدن اخوان المسلمین در برخی کشورهای عربی را همچون مترسکی برای ترساندن مردم این منطقه از قیام و خیزش به کار می گیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، در پی ادامۀ موج بیداری اسلامی و رسیدن آن به کشورهای پادشاهی عربی از جمله اردن، "اخوان هراسی" در دستور کار حکام چند کشور منطقه - از جمله عربستان و امارات- قرار گرفته است.

در این راستا، یک شاهزاده سعودی، "بهارعربی" و رسیدن اخوان المسلمین به حکومت در چندین کشور انقلابی عربی را با یکدیگر مرتبط  دانست و اخوان المسلمین را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

"عبدالرحمن بن مساعد" رئیس باشگاه الهلال عربستان با قرار دادن چندین ترانه در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر، گروه اخوان المسلمین را به سختی مورد هجوم قرار داد و گفت : تئوری "هرج و مرج خلّاق" که از مدتی پیش اجرای آن آغاز شده و به "بهار عربی" منتهی گردید، به حکومت رسیدن گروه اخوان المسلمین در چندین کشور را در پی داشته است.
وی در ادامه می نویسد: ارتباطات محکم و گسترده اخوان المسلمین و امریکا برای محقق شدن منافع مشترک آنان به منظور به حکومت رسیدن اخوانی ها در کشورهای مختلف بهار عربی بر هیچ کس پوشیده نیست و این گروه برای رسیدن به اهداف خاص خود از انقلاب ها سوء استفاده کردند.

پربیننده ترین خبرها