رژیم بحرین از رییس شورای شهر منامه شکایت کرد

رژیم بحرین از رییس شورای شهر منامه شکایت کرد
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 20:45

منامه ـ معاون دبير كل تجمع ملي دموكراتيك، رژيم بحرين را به انتقام جویی از رییس شورای شهر منامه به دليل "مواضع سياسي آزادی خواهانه و همراهی با مردم بحرین"، متهم کرد.

"حسن المروزق" روز دوشنبه در گفتگو با شبكه خبري العالم، با تاكيد بر اين كه رژيم همچنان به هدف قرار دادن فعالان حقوق بشر و سياستمداران ادامه مي دهد، گفت: اقدام رژيم در اقامه دعوي عليه مجيد ميلاد رییس شورای شهرداری منامه در چارچوب اقدامات سازمان يافته رژيم است كه همچنان به عمليات برنامه ريزي شده خود در هدف قرار دادن فعالان و سياستمداران ادامه مي دهد.

وي افزود: رژيم بحرين مي خواهد كه هيچ شخصيت سياسي، مخالفتي با اقدامات تجاوزكارانه رژیم در نقض حقوق بشر نداشته باشد، بنا بر این چندان تعجبی ندارد كه وزير امور شهرداري ها عليه مجيد ميلاد شكايت كند، اين در حالي است كه ميلاد به تسامح و فداكاري براي خدمت به منطقه منامه شهرت دارد.

معاون دبير كل تجمع ملي دموكراتيك بحرين با رد اتهامات رژيم عليه مجيد ميلاد مبني بر اين كه وي در نشست هاي رسانه اي خود وجهه بحرين را خدشه دار كرده، اظهار داشت: ماده 9 قانون اساسي صريحا تاكيد مي كند كه شهروند منتخب در شهرداري حق دارد نقطه نظرات و ديدگاه هاي سياسي خود را مطرح كند.

مرزوق خاطرنشان كرد: بحرين كشور بي قانوني است و پس از آن كه مجيد ميلاد آشكارا حقوق ملت را مطرح كرد، از سوي رژيم مورد حمله قرار گرفت. رژيم تلاش مي كند تا با اقامه دعوي از وي انتقام بگيرد.

وي افزود: برخي از شخصتيها و فعالان حقوق بشر در محافل بين المللي و نشست هاي شوراي حقوق بشر و سازمان ملل براي دست يافتن ملت بحرين به حقوق خود در حال مبارزه هستند اما امريكا مانعي بر سر اين تحركات آنهاست. تحركات برادران بحريني در آن نهادها همواره با وتوي امريكا و يا انگليس و يا دیگر كشورهای متحد با رژيم ال خليفه روبرو مي شود تا مبارزه اين فعالان بحريني ناكام بماند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها