فعال بحرینی: آل‌خلیفه فرصتی تاریخی را از بین برد

فعال بحرینی: آل‌خلیفه فرصتی تاریخی را از بین برد
يکشنبه 11 فروردين 1392 - 21:20

مسئول رسانه‌ای انجمن حقوق بشر بحرین تاکید کرد، دولت این کشور فرصتی تاریخی را برای انتقال مسالمت آمیز و دموکراتیک قدرت به مردم از بین برد.

"باقر درویش" روز یکشنبه در گفت وگو با شبکه العالم با اشاره به برگزاری کنفرانس بین المللی "مطالعه انتقال دموکراتیک قدرت در جهان عرب" در تونس گفت: در این کنفرانس انقلاب‌های بحرین و یمن به طور اساسی بررسی شد، و ما احساس کردیم که افکار عمومی جهان به عمق بحران سیاسی و حقوقی بحرین پی‌برده است و خواهان توقف برخوردهای امنیتی با اعتراضات مسالمت آمیز می‌باشد.
باقر درویش با اشاره به مذاکرات مقامات و گروه های مخالف و انقلابی بحرینی اظهار داشت: گروه های مخالف و انقلابیون در بحرین همیشه تاکید کرده‌اند که به دنبال ایجاد تغییرات سیاسی عمیق هستند؛ اما متاسفانه دولت با این خیال که گذشت زمان انقلابیون و جنبش مردم را ضعیف می‌کند دست به وقت کشی می‌زند؛ این درحالی است که اعتراضات هرروز درحال گسترش است.
وی تصریح کرد: تنها راه برون رفت از بحران، عملی کردن مطالبات مردم مردم، تشکیل دولت و پارلمان منتخب، توقف برخوردهای خشونت آمیز با تظاهرکنندگان و آزادسازی همه بازداشت شدگان سیاسی است.
tt-31-14:56

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها