جبهه دموکراتیک: نمی‌توان به وعده‌های آمریکا امیدوار بود

جبهه دموکراتیک: نمی‌توان به وعده‌های آمریکا امیدوار بود
يکشنبه 11 فروردين 1392 - 21:48

عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین با اشاره به ادامه مقاومت تأکید کرد، برای بازپس گیری سرزمین فلسطین نمی توان به مذاکرات دروغین و وعده های آمریکا امیدوار بود.

"رمزی رباح" روز یک شنبه در گفت وگو با شبکه العالم اظهار داشت: مشارکت گسترده مردم در مراسم روز زمین در مناطق الجلیل ، المثلث، النقب، کرانه باختری و نوار غزه بسیار در خور توجه بود و ساکنان اردوگاه های آوارگان نیز در نقاط مختلف در این مراسم شرکت کردند.
رمزی رباح خاطرنشان کرد: حتی ساکنان اردوگاه یرموک با وجود اوضاع بحرانی سوریه در مراسم شرکت کردند تا ضمن تاکید بر حقوق ملت فلسطین ، عزم خود را برای دفاع از سرزمین خود و تشکیل کشور مستقل به پایتختی قدس شریف نشان دهند.
وی خاطرنشان کرد: حضور فلسطینی ها در مراسم روز زمین به معنای تجدید پیمان برای تقویت مقاومت مردمی است، و حامل پیام دعوت فراگیر از همه اقشار ملت فلسطین برای پیوستن به صف مقاومت است. مقاومتی که نماد حق انتخاب مردم فلسطین و تنها راه بیرون کردن اشغالگران است.
رمزی رباح تأکید کرد: مقاومت هنوز ادامه دارد و از سال 1976 هر وجب از خاک فلسطین با خون شهدای انتفاضه عجین شده.
وی با اشاره به این که در سال 1948 ، 20 درصد از خاک فلسطین در دست فلسطینی ها بوده و اکنون فقط 4 درصد از آن را در اختیار دارند؛ افزود: رژیم صهیونیستی 35 درصد از اراضی بیت المقدس و 58درصد از اراضی کرانه باختری از جمله اراضی موسوم به مناطق c  را به اشغال درآورده است  و همین امر نشان می دهد، مقاومت برای ملت فلسطین بسیارسرنوشت ساز خواهد بود.
رباح تاکید کرد: مقاومت مردم فلسطین برای دفاع از این آب و خاک تا زمان اخراج اشغالگران  و شهرک نشینان و تشکیل کشور مستقل به پایتختی بیت المقدس لحظه ای متوقف نخواهد شد.
وی توافق های سازشکارانه ای را که به دروغ مذاکرات صلح نامیده می شود، در فرایند بازپس کیری زمین های اشغالی و حقوق ملت فلسطین بی تاثیر دانست و گفت: رژیم صهیونیستی در پوشش مذاکرات به سیاست های استعماری و اشغالگرانه ادامه می دهد؛ و از سوی دیگر نمی توان به وعده های امریکا برای اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی جهت توقف شهرک سازی امیدوار بود.

MKH-30-23:41

پربیننده ترین خبرها