فراخوان جنبش های فلسطینی برای انتفاضه سوم

فراخوان جنبش های فلسطینی برای انتفاضه سوم
سه شنبه 13 فروردين 1392 - 22:28

العالم - جنبش ها و گروه های فلسطینی، فلسطینیان را به انتفاضه سوم علیه رژیم صهیونیستی فراخواندند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین، رژیم صهیونیستی را مسئول شهادت "میسره ابوحمدیه" دانست و مردم فلسطین را به انتفاضه برای انتقام خون این شهید فراخواند.

این اسیر فلسطینی بامداد امروز (سه شنبه) در زندان صهیونیستی "سوروکا" واقع در بئرالسبع به شهادت رسید.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" نیز آزاد نکردن اسیران بیمار را جنایتی ضد بشری و قتل عمد زندانیان دانست و آن مغایر با همه عرف ها و قوانین بین المللی ارزیابی کرد و به رژیم صهیونیستی درباره ادامه این سیاست هشدار داد و محاکمه عاملان این گونه جنایت های وحشیانه علیه اسیران فلسطینی را خواستار شد.
جنبش "مقاومت خلق" نیز رژیم صهیونیستی را مسئول شهادت ابوحمدیه دانست و از سازمان های بین المللی خواست تا رژیم صهیونیستی را برای آزادی سایر اسیران فلسطینی تحت فشار قرار دهد.
جنبش الاحرار (آزادگان) فلسطین هم دخالت جامعه جهانی برای پایان دادن به مصایب اسیران فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی را خواستار شد و از گروه های مقاومت فلسطین خواست برای واکنش به این جنایت رژیم صهیونیستی با یکدیگر هماهنگ شوند.
جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز فلسطینیان را به همبستگی با اسیران و تلاش های گسترده برای نجات آنها به ویژه 25 اسیر فلسطینی که وضعیتی وخیم دارند، فراخواند.
 کانون حمایت از اسرای فلسطینی هم رژیم صهیونیستی را مسئول شهادت ابوحمدیه خواند.
ابوحمدیه 65 سال داشت و یکی از افسران سازمان حفاظت اطلاعات تشکیلات خودگردان فلسطین بود که اشغالگران صهیونیست او را در بیست و هشتم ماه می سال 2002 در جریان یورش به کرانه باختری و ویرانی مقرهای امنیتی تشکیلات رام الله اسیر کردند و دستگاه قضایی اسرائیل او را به اتهام فعالیت در دوران انتفاضه و کشتن دو صهیونیست به حبس ابد محکوم کرد.
گفتنی است هزاران اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی تحت شدیدترین فشارها به سر می‌برند و به تازگی اعلام شده بود که 25 تن از آنها نیز دچار سرطان هستند.
26

پربیننده ترین خبرها