الیوم السابع گزارش داد

استقبال مردم مصر اولین گردشگران ایرانی در این کشور

استقبال مردم مصر اولین گردشگران ایرانی در این کشور
چهارشنبه 14 فروردين 1392 - 23:02

رقیه حاتمی پور مدیر آژانس مسافرتی فلامینگو که اولین گردشگران ایرانی در مصر پس از 34 سال را همراهی می کند، گفت: گردشگران ایرانی از حضور خود در استان اسوان مصر بسیار احساس رضایت می کردند و اهالی این استان نیز از گردشگران به گرمی استقبال کردند .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم وی در مصاحبه با روزنامه الیوم السابع مصر افزود: تعداد گردشگران ایرانی در مصرافزایش خواهد یافت .
حاتمی پور در این مصاحبه با بیان اینکه: پس از 34 سال هشام زعزوع وزیر گردشگری مصر توافقنامه ای را در تهران برای همکاری سیاحتی میان مصر و ایران امضا کرد که طبق این توافقنامه مصر به گردشگران ایرانی روادید سیاحتی اعطا می کند و پروازهای هوائی مستقیم بین قاهره و تهران آغازمی شود، افزود: اولین گروه گردشگران ایرانی شامل 43 نفر است  .
وی در ادامه با بیان اینکه ما ما از طریق فرودگاه اسوان وارد مصر شدیم و در این فرودگاه مورد استقبال گرم قرارگرفتیم و برنامه سفر ما به مصر تاکنون به خوبی پیش رفته است، افزود: مردم مصر هنگام دیدن گردشگران ایرانی آنها را با الفاظ "برادران و خواهران خود " صدا می زنند.
مدیر آژانس مسافرتی فلامینگو در ادامه یادآور شد که شرکت تحت سرپرستی وی سال های زیادی تلاش کرد که گردشگران ایرانی را از طریق کشورهای دیگر به مصر منتقل کند ولی موفق نشد .
حاتمی پور در پایان تاکید کرد که دولت مصر و نیروهای امنیتی این کشور به خوبی تأمین امنیت گردشگران ایرانی را به عهده گرفتند.

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها