اعتراض سراسری فلسطینی ها در کرانه باختری

اعتراض سراسری فلسطینی ها در کرانه باختری
پنج‌شنبه 15 فروردين 1392 - 14:03

رام الله (العالم) - مناطق مختلف كرانه باختري رود اردن صحنه تظاهرات در اعتراض به شهادت ميسره ابوحمديه اسير فلسطيني در زندان هاي رژيم اشغالگر اسرائيل است.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار العالم از شهر رام الله ، به دنبال اعتراض به بی توجهی و سهل انگاری مسئولان زندان صهیونیستی به درمان میسره ابوحمدیه و شهادت او ، در زندان ها و بازداشت گاه ها نيز درگيري هايي ميان اسراي فلسطيني و نيروهاي زندانبان صهیونیست روي داده است.

به گزارش خبرنگار العالم از رام الله ، مادران اسیران فلسطيني در تظاهرات اعتراض آميز به شهادت ابوحمديه،  با سر دادن شعارهايي ، درباره درمعرض خطر قرار گرفتن جان فرزندان خود در زندان هاي رژيم اشغالگر اسرائيل هشدار دادند و آزادي هر چه سريعتر آنان را خواستار شدند.

در كرانه باختري يك روز به مناسبت شهادت"ابوحمديه "عزاي عمومي اعلام شده و خشم و غضب وجود اسراي اعتصاب كننده در زندان هاي رژيم اشغالگر را در برگرفته است؛ خانواده هاي اسرا نيز در شرايطي مشابه به سر مي برند.

تظاهرکنندگان در مناطق مختلف کرانه باختری ، فلسطینی ها را به وحدت فرا خوانده و درباره احتمال بهره برداری رژیم اسرائیل از اختلافات میان فلسطینی ها برای اجرای طرح های خود بر ضد فلسطینی ها هشدار دادند.

" نائل البرغوثي" از اسیران قدیمی فلسطینی در زندان های رژیم اشغالگر اسرائیل در مصاحبه با شبکه خبری العالم ، گفت "از مردم و همه گروه های فلسطینی انتظار می رود که درحمایت از قضیه قدس و فلسطین با یکدیگر متحد شوند.

وی افزود تنها وحدت واقعی درمقابل صهیونیست ها و طرح های توسعه طلبانه رژیم اشغالگر است که منجر  به درهم شکستن ظلم و استبداد رژیم اشغالگر می شود.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها