مسابقات فرمول یک یا فرمول ریختن خون ملت بحرین؟

مسابقات فرمول یک یا فرمول ریختن خون ملت بحرین؟
جمعه 16 فروردين 1392 - 18:48

العالم - به اعتقاد یک فعال بحرینی، مسابقات "فرمول یک" که حکومت بحرین میزبانی آن را به عهده دارد بهتر است به مسابقات "فرمول خون" تغییر نام یابد، چرا که رژیم آل خلیفه تلاش دارد تا از ثبت تصاویر اعتراضات مردم بحرین توسط خبرنگاران حاضر در مسابقات جلوگیری کند.

"جعفر الجمری" روز جمعه در گفت وگو با شبکه خبری العالم گفت: خشم مردم بحرین از برگزاری مسابقات فرمول یک همچنان ادامه دارد و نیروهای 14 فوریه آن را "فرمول خون" نامیده اند زیرا اقدامات سرکوبگرانه و بازداشت ها با وحشیگری نیروهای رژیم آل خلیفه هرچه بیشتر ادامه دارد وهرشب خون مردم بحرین در خیابان ها به زمین می ریزد.

الجمری افزود: انقلابی ها قصد خراب کردن مسابقات فرمول یک را ندارند اما به کسی هم اجازه نمی دهند که مظاهر انقلاب مردم بحرین را از بین ببرند به این بهانه که خبرنگاران ازهنگام ورود تا لحظه خروج هیچ نشانه ای از اعتراض در بحرین را مشاهده نکنند.
فعال بحرینی درخصوص هزینه های برگزاری این مسابقات نیز، گفت: هزینه های برگزاری این مسابقات بیشتر از درآمد آن است که سودی برای مردم بحرین نخواهد داشت، علاوه بر این چطور بعضی ها راضی می شوند که بهای تفریح کردنشان در بحرین، کشته شدن مردم بیگناه این کشور باشد؟
وی تاکید کرد: مردم بحرین چاره ای جز این ندارند که با شرکت در راهپیمایی های مسالمت آمیز از طریق دوربین خبرنگاران خارجی خودشان را به دنیا نشان دهند و بگویند که در وضعیت خوبی به سر نمی برند.
 الجمری با اشاره به ادامه دار بودن جنایات رژیم آل خلیفه، گفت: رژیم بحرین از هیچ وسیله ای برای سرکوب مردم بحرین فروگذار نکرده و در عین حال به دلیل تکبر و غرور بیش از اندازه اقدام به برگزاری جشن ها و مراسم مختلف می کند تا قدرت پوشالی خود را به رخ بکشد.
فغال بحرینی همچنین با انتقاد از مشارکت انقلابیون در گفت وگوهایی که نماینده حاکم بحرین در آن حضور ندارد، خاطرنشان کرد: آنچه در این مذاکرات مورد بررسی قرار می گیرد مشکلات کشور و مطالبات مردم بحرین نیست و باید حاکم یا نماینده مستقیم وی در این گفت وگوها حضور یابند.
MKH-5-14:42

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها