تدابیر نظامی ویژه صهیونیستها در جولان اشغالی

تدابیر نظامی ویژه صهیونیستها در جولان اشغالی
يکشنبه 18 فروردين 1392 - 10:39

رژیم صهیونیستی در پی تحولات اخیرجولان و آشکار شدن همکاری با گروههای تروریستی مسلح در سوریه، تدابیر نظامی و امنیتی ویژه ای را در جولان اشغالی اتخاذ کرده است.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، گزارشگر کانال ده رژیم صهیونیستی گفت: "در پی تحولات اخیر در بلندی های جولان ارتش اسرائیل تدابیر ویژه ای را در این منطقه اتخاذ کرد، و پس از بستن شش کیلومتر از جاده اصلی جولان، آن را منطقه نظامی اعلام کرد".
این گزارشگر افزود: "تنها دو ساعت پس از بازدید موشه یالون از منطقه، یک خمپاره از سوی سوریه منطقه تل فارس را هدف قرار داد".
"موشه یالون" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این باره به کانال 10 این رژیم گفت: "برای مقابله با تهدیدها به خمپاره هایی که به عمد یا غیر عمد اسرائیل را هدف قرار می دهد، پاسخ می دهیم".


"وفیق ابراهیم " نویسنده و تحلیلگر مسائل سیاسی در خصوص همکاری رژیم صهیونیستی و گروههای مسلح در سوریه تصریح کرد: "گروههای مسلح در سوریه از طریق کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و فعالیتهای گروههای سلفی در این کشور با رژیم صهیونیستی در ارتباط هستند".
وی گفت: "انتقال مجروحان این گروه ها به بیمارستانهای صهیونیستی در همین راستا صورت گرفته است".
وفیق ابراهیم خاطرنشان کرد: "ارتباط گروههای تروریستی در سوریه با جریانهای سلفی و افراطی در کشورهای حوزه خلیج فارس و رژیم صهیونیستی که به دنبال براندازی نظام دمشق هستند، بر کسی پوشیده نیست".
 

پربیننده ترین خبرها