جراحت خطرناک دو جوان بحرینی در ستره

جراحت خطرناک دو جوان بحرینی در ستره
يکشنبه 18 فروردين 1392 - 10:55

دو جوان بحرینی در حمله نیروهای امنیتی رژیم آل‌خلیفه به تظاهرکنندگان در روستای "وادیان" در "ستره"، به شدت مجروح شدند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای امنیتی رژیم آل‌خلیفه عصر دیروز برای متفرق کردن تظاهرات جوانان ستره آنها را با گلوله ساچمه‌ای و گاز سمی هدف قرار دادند.
در جریان این حملات، دانش آموزی به نام "حسین کاظم عبدالله" (16 ساله) و راننده ای به نام "حسین احمد الحلال" (36ساله) مجروح شدند .
روزنامه الوسط بحرین به نقل از شاهدان نوشت: "حسین کاظم" پس از برخورد گلوله گازسمی به سرش بیهوش شد و به زمین افتاد. وی یک ربع روی زمین بود تا اینکه نیروهای امنیتی محل تظاهرات را ترک کردند و برادرش توانست وی را به بیمارستان منتقل کند.
وضعیت حسین الکاظم تقریباً وخیم است و پزشکان معالج از احتمال شکستن جمجمه اش و انتقال وی به اتاق عمل خبر داده اند و اعلام کردند که تا بهبودی کامل باید مدتی طولانی بستری باشد.
"حسین الحلال" نیز از ناحیه سر و گوش چپ مورد اصابت گلوله ساچمه ای قرار گرفت و شنوائی گوش چپ خود را از دست داد،  احتمال وجود ترکش نزدیک مغزش وجود دارد .
حسین الحلال دچار ورم شدید صورت و خونریزی در محل اصابت گلوله ساچمه‌ای است.
نیروهای امنیتی در بیمارستان السلمانیه که حسین الکاظم و حسین الحلال بستری هستند، حضور دارند و آنها را زیر نظر گرفته اند.
درحالیکه مسئولان امنیتی رژیم آل‌خلیفه برای توجیه این حمله خشونت آمیز به شهروندان بی‌دفاع مدعی شده است، نیروهای امنیتی در جریان حمله معترضان به مرکز پلیس ستره دو جوان را مجروح کرده‌اند، روزنامه الوسط به نقل از شاهدان تأکید کرد این دو جوان در روستای "وادیان" نزدیک مسجد الغدیر مجروح شدند و این منطقه با مرکز پلیس ستره بسیار فاصله دارد.

پربیننده ترین خبرها