موج جدید بازداشت رهبران جنبش جهاد اسلامی

موج جدید بازداشت رهبران جنبش جهاد اسلامی
دوشنبه 19 فروردين 1392 - 23:01

رام الله، العالم – نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی موج جدید بازداشت رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در شهر الخلیل را آغاز کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم و به نقل از منابع فلسطینی، نیروهای اشغالگر صهیونیست روز یک شنبه (دیروز) چهار نفر از رهبران جنبش جهاد اسلامی را که به تازگی از اسارت صهیونیست ها آزاد شده بودند، دوباره بازداشت کردند.

"ثائر حلاحله" از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز دوشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم، این بازداشت ها را سند درماندگی رژیم صهیونیستی دانست و تاکید کرد که این بازداشت ها، روند روزافزون اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی را که دست به اعتصاب غذا زده اند، هدف قرار داده است.

وی اظهار داشت: اکثر کسانی که از سوی صهیونیستها بازداشت شده اند، اسرایی هستند که بیش از 10 سال در زندان های اشغالگران بوده اند.

حلاحله هدف از بازداشت دائمی فلسطینی ها را تخریب روحیه مقاومت عنوان کرد و گفت: اقدامات صهیونیست ها همواره نتیجه معکوس داشته و شعله های مقاومت مردم فلسطین روز به روز پرفروغ تر می شود.

"حلمی الاعرج" مدیر مرکز آزادی های فلسطین نیز به شبکه العالم، گفت: بازداشت ها، موجب پالایش تجربه شهروندان و اسرای فلسطینی در زندان های اشغالگران صهیونیست و تشدید خشم اعضای خانواده ها و اطرافیان آنها می شود و ملت فلسطین را برای ادامه مبارزه در راه آزادی از یوغ اشغالگری و موج بازداشت ها، مصمم تر می کند.
tt-8-11:42

 

پربیننده ترین خبرها