نظامی مصری به اخوان المسلمین هشدار داد

نظامی مصری به اخوان المسلمین هشدار داد
سه شنبه 20 فروردين 1392 - 14:20

يك منبع نظامي مصر در واكنش به اظهارات يكي از رهبران اخوان المسلمين درخصوص ارتش اين كشور گفت: گروه اخوان المسلمين نقشه سازمان يافته‌اي را عليه ارتش دنبال مي‌كنند زيرا ملت به ارتش و فرماندهان آن اعتماد دارند و اين درحالي است كه مقبوليت گروه اخوان المسلمين در بين مردم درحال كاهش است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از عربی پرس، وي افزود: گواه اين امر نيز زیاد شدن درخواست‌هاي تازه مطرح شده براي بازگشت نيروهاي مسلح به قدرت به عنوان جايگزين حكومت اخوان المسلمين و تداوم ارسال نامه‌هاي شهروندان به وزير دفاع ژنرال عبدالفتاح السيسي و درخواست از وي براي رهبري كشور است.
محيي‌الدين الزايط عضو مجلس شوراي گروه اخوان المسلمين مصر گفته بود كساني كه ارتش مصر را فرماندهي مي‌كنند، موش هستند.
اين منبع نظامي مصري در رد اين اظهارات گفت: ارتش مصر نياز به رهبري دارد.
وي در اشاره به گروه اخوان المسلمين افزود: موش كساني هسند كه عادت كرده‌اند كه در تاريكي و زير زمين كار كنند و آنها صاحبان تاريخي مملو از خون و قتل بي‌گناهان هستند درحالي كه ارتش مصر از خاك مصر در جنگ و صلح دفاع كرده و مي‌كند.
اين منبع تصريح كرد: گروه اخوان المسلمين براي توقف اينگونه اظهارات رهبران خود موضعي اتخاذ نكرده است و چهره ديگري از ارتش را خواهد ديد، چرا که اعضاي دستگاه نظامي نمي‌پذيرند كه به فرماندهان سابق و كنوني آنها تعرضي صورت گيرد و تلاش‌هاي گروه اخوان المسلمين براي اخواني كردن ارتش شكست خواهد خورد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها