پیامدهای حملات سایبری به سایت‌های صهیونیستی

پیامدهای حملات سایبری به سایت‌های صهیونیستی
چهارشنبه 21 فروردين 1392 - 13:05

در پی حملات سایبری گسترده هکرهای ناشناس به سایتهای اینترنتی رژیم اشغالگر، "اسرائیل" در یک شب به مدت چند ساعت از نقشه شبکه اینترنتی جهانی حذف شد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، گزارشگر کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: مرکز کنترل رایانه ها و اطلاعات اینترنتی در شعبه ارتباطات رایانه ای که مقر آن زیر ساختمان وزارت جنگ اسرائیل است، حملات سایبری گسترده ای را رصد کرده است.
به گفتۀ وی این هکرها در صدد تخریب عملکرد سیستم های رایانه ای وابسته به ارتش اسرائیل هستند.
وی افزود: هرگونه اختلال در عملکرد این سیستمها، عملکرد سیستمهای رایانه ای مناطق مرزی اسرائیل را تخریب می کند و در اثر حمله حکرها تا کنون عملکرد 83 برنامه رایانه ای مختل شده است.
این هکرها در صورت رخنه کردن به سیستم کنترل آژیرهای خطر، عملکرد آن را در زمان وقوع حملات موشکی از سوی دشمن مختل می کند و در نتیجه حجم خسارتهای وارده در اثر حملات موشکی دشمن بیشتر می شود.
وی مدعی شد: متهمان اصلی در حملات سایبری به سامانه های رایانه ای اسرائیل، ایران و چین هستند و این دو کشور همواره در صدد جمع آوری اطلاعات رایانه ای از اسرائیل می باشند.
وی در عین حال تصریح کرد: بیشتر گروه هایی که "اسرائیل" را به حملات سایبری تهدید می کنند، جوانانی از کشورهای عربی و اسلامی هستند.
 

پربیننده ترین خبرها