برنامه جدید صهیونیست ها برای نابودی دیوار براق

برنامه جدید صهیونیست ها برای نابودی دیوار براق
چهارشنبه 21 فروردين 1392 - 17:37

العالم - مفتی قدس درباره حفاري هاي كنوني اشغالگران صهيونيست در محوطه "براق" براي زمينه سازي جهت ساخت يك مركز ديني يهودي هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شيخ "محمد حسين" با انتشار بيانيه اي اعلام كرد كه حفاري هاي كنوني رژيم صهيونيستي در محوطه براق، اقدامي خطرناك به شمار مي رود.

در اين بيانيه با اشاره به این که هدف دشمن صهيونيستي از ساخت وساز در اين مكان تسهيل ورود به تونل هاي موجود در زير مسجد الاقصي است، آمده است: محوطه براق در واقع بخشي از املاك موقوفه مسلمانان به شمار مي رود كه مقامات صهيونيست بارها كوشيده اند تا آنها را به تصرف خود درآورند.

روزنامه صهیونیستی "يديعوت آحرونوت امروز (چهارشنبه) از طرح جديد رژيم اشغالگر قدس براي توسعه منطقه ديوار براق در مجاورت مسجد الاقصي جهت حل اختلاف ميان يهوديان راديكال و يهوديان آمريكا در مورد اختلاط زنان و مردان در اين مكان پرده برداشت. 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این روزنامه صهیونیستی می افزاید: به موجب اين طرح محوطه براق از سمت شمال به منطقه "قوس ربونسون" در جنوب وصل مي شود و اين مكان به طور مساوي به سه بخش ميان مردان و زنان و افراد مختلط تقسيم مي شود.

اين طرح را "نتان شرانسكي" رئيس آژانس يهود ارائه كرده تا به گفته او مثلا مساوات ميان طرفين درگير در مورد اين مكان برقرار شود.

صهیونیست ها سال های درازی است که تلاش می کنند تا بیت المقدس و دیوار براق را نابود کنند و این کار را به صورت گام به گام پیش می برند.

 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها