فرار فرمانده ارتش آزاد دروغش را آشکار کرد

فرار فرمانده ارتش آزاد دروغش را آشکار کرد
چهارشنبه 21 فروردين 1392 - 22:39

يكی از فرماندهان ارتش آزاد، در حالی که ادعا می کرد به صورت کامل بر حلب کنترل دارد، در مصاحبه با تلويزيون دبي، با شنیدن صدای سوت خمپاره از جلوي دوربين فرار كرد تا دروغش آشکار شود.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم، تلويزيون دبي، در تماس با عبدالجبار العكيدي از فرماندهان شوراي نظامي ارتش آزاد در حلب، درباره اتهاماتي كه "رامي عبدالرحمان" رئيس سازمان ديده بان حقوق بشر سوريه بر ضد او و ارتش آزاد مطرح كرده، سئوال كرد. العكيدي در منطقه اي نامعلوم در برابر دوربين ظاهر شد و ادعا كرد كه در يكي از مناطق آزاد شده حلب است.

بر پايه اين گزارش، العكيدي كه پشت به يك ديوار داشت و پشت سر او گلدسته مسجدي قابل مشاهده بود، ادعا كرد كه ارتش آزاد به طور كامل منطقه حلب را به دست گرفته است. وي پس از اين ادعا به پاسخ گويي درباره اتهامات مخالفان و موافقان ارتش آزاد درباره ارتكاب جنايات جنگي توسط عناصر اين گروهك پرداخت كه ناگهان سوت خمپاره اي او را وادار كرد بر روي زمين دراز بكشد و خمپاره از بالاي سر او گذشت و تلويزيون دبي براي سرپوش نهادن بر اين رسوايي، پخش برنامه را قطع كرد.

اين حادثه كه به طور تصادفي اتفاق افتاد، دروغ پردازي هاي اين گروهك و ساير گروه هاي ديگر كه تحت نظر ناتو و تركيه در اراضي سوريه مي جنگند را ثابت كرد.
العكيدي در حالي که ادعا داشت كه بر همه جبهه هاي سوريه در شمال تسلط يافته است كه فرار او از مقابل دوربين ثابت كرد او حتي نمي تواند بر محل ايستادن خود در برابر دوربين هم تسط داشته باشد.

26

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها