سوری ها خیانت یک میلیون دلاری را نپذیرفتند

سوری ها خیانت یک میلیون دلاری را نپذیرفتند
پنج‌شنبه 22 فروردين 1392 - 11:31

العالم - دیپلمات های سوریه در سازمان ملل متحد حاضر نشدند پیشنهاد رشوه یک میلیون دلاری برای خیانت به کشورشان را بپذیرند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم دولت قطر نمایندگی خود در سازمان ملل متحد را مامور کرده بود که به بشار جعفری، نماینده سوریه پیشنهاد پرداخت یک میلیون دلار برای جداشدن وی و دیگر دیپلماتهای سوری از نظام سوریه را بدهد.

قطر در کنار عربستان ، ترکیه ، آمریکا و اسرائیل از مهمترین کشورهای مخالف نظام بشار اسد است و در ماههای اخیر کمک های فراوانی به تروریست های داخل این کشور برای ضربه زدن به زیر ساخت های سوریه ارائه کرده است.

به گفته منابع دیپلماتیک در سازمان ملل بشار جعفری با پیشنهاد دریافت رشوه از قطر به شدت مخالفت و بر پایبندی خود به نظام سوریه تاکید کرده است.

تهدید بشار جعفری و خانواده او در نیویورک از سوی مخالفان دولت بشار اسد، اقدام دیگری بود که چندی پیش به اعتراض علنی جعفری در جمع خبرنگاران منجر شد.

نماینده سوریه در آن نشست خبری، دولت میزبان سازمان ملل یعنی آمریکا را مسئول حفظ امنیت دیپلماتها و خانواده های آنان دانست.

گفته شده این پیشنهاد قطر شامل همه اعضای نمایندگی سوریه نزد سازمان ملل متحد می شود که برای هر عضو این نمایندگی، مبلغی در نظر گرفته شده است.

قطری ها پیش از این نیز در اقدامی مشابه، به نمایندگی لیبی در زمان حمله ناتو به دولت قذافی، رشوه ای چند صد هزار دلاری پرداخت کرده بودند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها