حمایت اطلاعات عربستان از جبهه تروریستی النصره

حمایت اطلاعات عربستان از جبهه تروریستی النصره
پنج‌شنبه 22 فروردين 1392 - 14:58

العالم - سرويس هاي اطلاعاتي عربستان از جبهه تروريستي النصره در سوريه حمايت مي كنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم روزنامه المنار فلسطين با استناد به گزارش هايي كه از منابع خاص به آن دست يافتند ، گزارش کرد :  سرويس هاي اطلاعاتي عربستاني كه شاهزاده بندر بن سلطان رياست انرا برعهده دارد ، حامي گروه تروريستي و جنايتكار موسوم به جبهه النصره است كه جنايت هاي فجيعي را ضد ملت سوريه مرتكب مي شود.

بر اساس اين گزارش ها ، اغلب سركردگان جبهه النصره در سوريه قبلا" در زندان هاي عربستان بوده و پس ازآزادی از طريق تركيه و ديگر كشورها به سوريه فرستاده شدند تا درجهت خدمت به منافع توطئه گران عليه ملت و دولت سوريه ، خون مردم بيگناه اين كشور را بريزند.

همچنين دراين گزارش ها آمده است كه افسراني از سازمان اطلاعات عربستان از طريق اتاق عملياتي ويژه كه در اراضي يكي از كشورهاي همسايه سوريه است، با اين گروه تروريستي در ارتباط هستند و کمک هايي را در اختيار عناصر اين گروهك جنايتكار قرار مي دهند.

بر پايه اين گزارش ، مواضعي كه در عمليات تروريستي جبهه النصره هدف قرار مي گيرد ، از سوي افسران سازمان اطلاعات تعيين مي شوند و اين افسران جنايت هاي جبهه النصره بر ضد مردم سوريه را پي گيري مي كنند.

دو مشاور اسرائيلي و آمريكايي در رهبري سازمان اطلاعات عربستان به رياست " بندر بن سلطان " مشاركت دارند و بندر بن سلطان ، روابطي مستحكم با مراكز امنيتي و اطلاعاتي در واشنگتن و تل آويو دارد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها