حراج اموال غارت شده مردم سوريه

حراج اموال غارت شده مردم سوريه
دوشنبه 26 فروردين 1392 - 14:57

العالم - شاهدان عینی در منطقه شیخ مقصود حلب می گویند، تروریست های سوری اموال به جا مانده از مردم را به حراج عمومی می گذارند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، در این حراج که به صورت عمومی برگزار می شود، اموال به جا مانده از مردم مثل خودرو و اجناس دیگری که از خانه ها و فروشگاه ها به سرقت رفته و چپاول شده است به فروش گذاشته خواهد شد.

یکی از ساکنان منطقه شیخ مقصود حلب در گفتگو با خبرنگار روزنامه الوطن لبنان، می گوید: بازبینی مشتری ها از خانه ها و فروشگاه هایی که در کنترل افراد مسلح قرار دارد، انجام شده و اجناس هر خانه و فروشگاه برای تروریست ها در حدود بیست و پنج هزار پوند درآمد ایجاد خواهد کرد.

این شهروند سوری می گوید: آنها اثاثیه خانه و فروشگاه من را می خواهند بفروشند.

شاهدان عینی می گویند تروریست ها پس از وارد شدن به مناطق مسکونی، مردم را به زور از خانه ها و فروشگاه های خود بیرون می کنند تا آنجا را غارت کنند.

شهروندان سوری همچنین می گویند، افراد مسلح پس از ورود به مناطق مسکونی به سرعت دست به چپاول و غارت خانه ها و فروشگاه های مردم می زنند؛ و هر کس تلاش می کند تا بخش بیشتری از اموال مردم را تصاحب کند.

گزارش شده در بسیاری از موارد شورشیان آنقدر سرگرم دزدی و چپاول اموال مردم هستند که متوجه عملیات نیروهای ارتش سوریه نمی شوند و ارتش آنها را غافلگیر کرده و منطقه را پاکسازی می کند.

پیش از این نیز تروریست های در سوریه لوازم و محتویات یک کارخانه آرد را به بازرگانان ترک فروخته بودند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها