زخمی شدن خبرنگار العالم در داریا

سه شنبه 27 فروردين 1392 - 11:37

خبرنگار العالم که برای پوشش خبری درگیری های ارتش سوریه با شورشیان مسلح در داریا در جنوب دمشق به سر می برد، در تیراندازی عناصر مسلح زخمی شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مازن سلمو که روز دوشنبه به همراه ارتش سوریه برای پوشش آخرین روزهای درگیری و پاکسازی کامل شهر داریا در این منطقه به سر می برد، از ناحیه سر زخمی شد و برای درمان به یکی از بیمارستان های دمشق منتقل شد.

سلمو که در طول روزهای گذشته گزارش های اختصاصی متعددی از درگیری های ارتش سوریه با گروه های مسلح شورشی و تروریست های وابسته به جبهه النصره تهیه کرده بود، به صورت خاص مورد هدف قرار گرفت تا جایی که برخی از شبکه ها و سایت های خبری و همچنین صفحات اجتماعی وابسته به این جریانات از کشته شدن وی خبر دادند.

اما علی رغم ادعاهای مطرح شده توسط این شبکه ها، همانگونه که در این ویدئو نیز مشاهده می شود، سلمو تنها از ناحیه سر زخمی شده و اکنون نیز مراحل درمان خود را در یکی از بیمارستان های دمشق پشت سر می گذارد.

خبرنگاران شبکه خبری العالم پیش از این نیز از طرف گروه های تروریستی در سوریه تهدید شده بودند و حسین مرتضی مدیر دفتر این شبکه سال گذشته هنگام تهیه گزارش در دمشق هدف گلوله شورشیان مسلح قرار گرفت و به شدت زخمی شد.

العالم به دلیل پوشش خاص تحولات سوریه از یک سو و دقت در انتشار واقعیات میدانی به خصوص از طریق گروه های خبری خود در سوریه، همواره مورد رجوع مخاطبان بوده است، به ویژه آنکه خبرنگاران العالم در همه میدان های درگیری در سوریه حاضر بوده و از نزدیک رویدادهای میدانی را گزارش می کنند.

پربیننده ترین خبرها