تروريستهاي سوريه مي خواهند به مقاومت ضربه بزنند

تروريستهاي سوريه مي خواهند به مقاومت ضربه بزنند
سه شنبه 27 فروردين 1392 - 14:20

دمشق (العالم) ـ استاد دانشگاه سوريه و پژوهشگر مسائل سياسي با اشاره به اينكه همه گروه هاي مسلح در سوريه به اطاعت القاعده درآمده اند، گفت: اين گروه ها با رژيم صهيونيستي در ارتباط هستند و هدف آنها نابودي مقاومت است.

حيان سلمان روز سه شنبه در گفتگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: اهداف پليد گروه هاي مسلح عليه مقاومت زماني بر همگان آشكار شد كه به نيروهاي مقاومت حزب الله در لبنان حمله كردند و با گلوله باران روستاهاي لبناني، ماهيت واقعي شان كاملا فاش شد.

سلمان گفت: اين گروه ها با وجود تفاوت در نام هايشان هيچ تفاوتي با يكديگر ندارند آنها در ابتدا از سوي گروه مسلح "ارتش آزاد" هدايت مي شدند اما امروزه تحت رهبري جبهه تروريستي النصره درآمده اند و همگي شاخه هاي القاعده هستند.
وي افزود: همچنان كه امريكا سازمان القاعده را به وجود آورد اين گروه ها در سوريه نيز در راستاي اهداف رژيم صهيونيستي فعاليت مي كنند. به دنبال ايستادگي ارتش و ملت سوريه، در حال حاضر با وجود حمايت هاي بين المللي و داخلي از گروه هاي مسلح و ترويستي، روزانه صدها تن از آنها در سوريه كشته مي شوند و در نهايت به زباله دان تاريخ خواهند افتاد.
استاد دانشگاه سوريه و پژوهشگر مسائل سياسي خاطرنشان كرد: اين گروهها، مزدوران صادقي براي صهيونيست ها هستند و هدف آنها تخريب مقاومت است و با حمله آنها به مواضع مقاومت حزب الله در لبنان ماهيت آنها مشخص شد. از سوي ديگر جبهه النصره با رژيم صهيونيستي روابط دارد كه اين امر در منطقه اشغالي جولان بر همگان مشخص شده است.
سلمان افزود: جبهه النصره مزدور اصلي قطر و مجري سياست هاي اين كشور و همپيمانان آن است و سياستمداران قطري، تركيه اي و عربستاني به عنوان مثلث شيطاني اين واقعيت را بارها اعلام كرده اند و اين سه كشور حاميان اصلي جبهه مزبور هستند. اين در حالي است كه بيشتر كشورهاي جهان اين گروه را تروريستي دانسته اند.
Fz-15-22:57

پربیننده ترین خبرها