سردار جزایری به العالم گفت: تهدید ایران بلوف است

سردار جزایری به العالم گفت: تهدید ایران بلوف است
چهارشنبه 28 فروردين 1392 - 08:58

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تهدیدهای اخیر رژیم صهیونیستی را در حد بلوف و توخالی توصیف کرد و گفت، آمریکا تا حدی از عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران که تا مرزهای ایالات متحده آمریکا کشیده شده اطلاع دارد .

"سردار سید مسعود جزایری" شامگاه سه شنبه در مصاحبه اختصاصی با شبکه العالم اظهار داشت: اینگونه تهدیدها در حد بلوف و توخالی است و بیشتر به مضحکه شبیه است.
سردار جزایری تأکید کرد: آگاهان نظامی به خوبی می‌دانند که ما به لحاظ نظامی و دفاعی در حدی قرار داریم که من حتی نیاز به پاسخ (کلامی) به رژیم غاصب را ضروری نمی‌دانم؛ از نظر ما رژیم صهیونیستی مانند یک کودک دیوانه و ناآرام است که به هرکجا چنگ می اندازد بدون آنکه توانایی لازم را داشته باشد . خوشبختانه و به حول و قوه الهی و به مدد فرهیختگان ایرانی و جهان اسلام آمادگی های دفاعی جمهوری اسلامی ایران بسیار بالاتر از توانایی های صهیونیستها است و ما اینگونه برخوردها و اقدامات را صرفا در راستای جنگ نرم و عملیات روانی بیشتر خوراک داخلی رژیم صهیونیستی می دانیم.
وی ادامه تهدیدات رژیم صهیونیستی را برخاسته از خوی تروریستی این رژیم دانست و گفت: امروزه جمهوری اسلامی ایران متأسفانه به صراحت تهدید نظامی می شود ولی متأسفانه جامعه جهانی هیچ عکس العملی از خود نشان نمی دهند؛ این امر واقعا برای جامعه جهانی موضوعی نامطلوب است، و این جامعه باید در برابر اینگونه تهدیدات نظامی آشکار واکنش نشان دهد.
سردار جزایری خاطرنشان کرد: متأسفانه جهان امروز گرفتار برخی رژیم های توسعه طلب و استبدادی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی است که دنیا را نا امن کرده اند .. تاریخ رژیم صهیونیستی سرشار از خون ریزی و جنایت است؛ این رژیم مدتی قبل به لبنان حمله کرد ولی با مقاومت حزب الله دچار شکستی تاریخی شد .. پس از آن دو بار به غزه حمله کرد و‌لی در آنجا نیز به صورت خفت باری شکست‌ خورد.
معاون ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به سئوالی درباره ارتباط تهدیدات رژیم صهیونیستی و سفر اخیر باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا به منطقه گفت: آمریکایی‌ها بهتر از صهیونیستها می‌دانند که جمهوری اسلامی ایران برای حفاظت و حراست از مرزهای جغرافیایی و معنوی انقلاب تا چه حد آمادگی‌های لازم را به وجود آورده، بنابراین بسیار بعید است که چنین تفکر و اندیشه ای را بخواهند عملیاتی کنند؛ چرا که به نظر می‌آید آنان از عواقب ویرانگر برخورد جمهوری اسلامی تا حدی آگاهی دارند.
سردار جزایری خاطرنشان کرد: آنها می دانند که بسیاری از منافع آمریکا و هم پیمانان آنها در محاصره جمهوری اسلامی ایران است؛  آمریکا تا حدی از عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران که تا مرزهای ایالات متحده آمریکا کشیده شده اطلاع دارد . لذا همانطور که عرض کردم بیشتر اینگونه مواضع مضحک و بچه گانه را در راستای مباحث تبلیغاتی و رسانه ای و عملیات روانی ارزیابی می کنیم.
FZ-16-19:46

پربیننده ترین خبرها