رِژیم صهیونیستی از بدون سرنشین ها آسایش ندارد!

رِژیم صهیونیستی از بدون سرنشین ها آسایش ندارد!
پنج‌شنبه 5 ارديبهشت 1392 - 22:26

العالم - رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جنگنده های اف 16 ارتش این رژیم یک فروند هواپیمای بدون سرنشین را پیش از ورود به حریم اراضی اشغالی 1948رهگیری و ساقط کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم این دومین بار در هفت ماه گذشته است که ارتش رژیم صهیونیستی هواپیمای بدون سرنشین ناشناس را رهگیری و ساقط کرده است.

رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پدافند هوائی ارتش، هواپیمای بدون سرنشین را از هنگام پرواز در حریم هوائی لبنان رصد می کرد تا اینکه آن را ساقط کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی اندازه هواپیمای بدون سرنشین را " تقریباً کوچک " توصیف کرد؛ ولی مدل ؛ هدف یا اهداف آن نیز مشخص نشده است. 

سایت اینترنتی روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت امروز (پنجشنبه) اعلام کرد ، بالگرد حامل بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم که عازم شمال اراضی اشغالی 1948 بود ، هنگام ساقط کردن هواپیمای بدون سرنشین مجبور به فرود اضطراری شد.

نتانیاهو نیز پرواز هواپیمای بدون سرنشین به سوی اراضی اشغالی 1948 را بسیار خطرناک توصیف کرد.  

سخنگوی یونیفل نیز اعلام کرد که از طریق رسانه ها از سقوط هواپیمای بدون سرنشین مطلع شده است و در این باره تحقیق می کند.

دانی دانون معاون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به سقوط هواپیمای بدون سرنشین نزدیک سواحل حیفا گفت : ایران پیوسته تلاش می کند که از طریق حزب الله لبنان به حریم هوائی ما وارد شود ولی ما جواب مناسب را خواهیم داد.

شبکه ده (10) تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز به نقل از یوآف مُردُخای سخنگوی ارتش این رژیم گزارش داد که هواپیمای بدون سرنشین 25 تا 30 دقیقه در حریم هوائی اراضی اشغالی 1948 پرواز کرد سپس مسیر خود را به سوی حیفا تغییر داد.

پدافند هوائی ارتش رژیم صهیونیستی اکتبر 2012 نیز یک فروند هواپیمای بدون سرنشین را که از سمت دریای مدیترانه آمده بود ، برفراز صحرای نقب در جنوب اراضی اشغالی 1948 ساقط کردند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها