ارتش سوريه حمله شيميايي تروريستها را ناكام گذاشت

ارتش سوريه حمله شيميايي تروريستها را ناكام گذاشت
شنبه 7 ارديبهشت 1392 - 17:29

ريف لاذقيه، العالم - نيروهاي ارتش سوريه و دفاع ملي در برابر حمله افراد مسلح در منطقه واقع در كوه استراتژيك "نبي يونس" در ريف لاذقيه با واكنش به موقع به شدت با آنان به مقابله با برخاستند و دهها تن از افراد مسلح را به هلاكت رساندند.

خبرنگار العالم از لاذقیه در شمال غربی سوریه گزارش داد: ارتش و نیروهای دفاع ملي كه از يك سال قبل در اين منطقه حساس مستقرند، ضمن به هلاكت رساندن افراد مسلح، سلاح ها، مهمات و ادوات آنان را نيز ضبط كردند.  
خبرنگار العالم افزود: افراد مسلح تلاش زيادي براي تصرف ارتفاعات "نبي يونس" به عمل آوردند اما ارتش سوريه با ايستادگي در برابر آنها، امنيت اين منطقه را حفظ كرد.

 

از ميان غنايم به دست آمده از افراد مسلح، مي توان به مين، انواع گلوله، مهمات و مواد غذايي خارجي اشاره كرد اما آنچه سوال برانگيز است، ماسك هاي ضد گاز كشف شده از افراد مسلح است.

به نظر می رسد تروریست ها خود را برای انجام حملات شیمیایی محدود بر ضد ارتش و مردم سوریه آماده می کردند و تجهیزات لازم برای در امان ماندن از آثار حملات خود را نیز به همراه داشتند.


ارتفاعات نبي يونس هر از گاهي مورد حمله افراد مسلح قرار مي گرفت اما اين بار اين حمله بسيار شديد بود.

 

يك افسر ارتش سوریه به خبرنگار العالم گفت: كذب ادعاي افراد مسلح درباره استفاده ارتش سوريه از سلاح شيميايي وقتي مشخص شد كه ماسك و نارنجكهايي با مواد نامشخص از افراد مسلح كشف شد كه مي تواند داراي مواد شيميايي مرگبار براي استفاده بر ضد مردم و نيروهاي ارتش باشد.


MKH-26-11:34

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها