تخريب بی‌سابقۀ منازل فلسطينيان در قدس و کرانه باختری

تخريب بی‌سابقۀ منازل فلسطينيان در قدس و کرانه باختری
شنبه 7 ارديبهشت 1392 - 18:24

قدس اشغالي، العالم – نيروهاي رژيم اشغالگر قدس در بزرگترين عمليات انهدام اماکن مسکونی و تجاری، صدها باب منزل و مغازه فلسطينيان را به بهانه نداشتن مجوز در قدس اشغالي و كرانه باختري تخريب كردند.

به گزارش روز شنبه شبکه خبری العالم، اين اقدام با هماهنگي كابينه افراطي رژيم صهيونيستي و تاييد موشه يعالون وزير جنگ اين رژيم انجام شد.
مصطفي برغوثي دبيركل تشكل اقدام ملي فلسطين در اين باره گفت: رژيم اسراييل در صدد اجراي كامل سياست شهرك سازي و يهودي سازي كرانه باختري و قدس است.

 

وي افزود: اين اقدام، مشابه يهودي سازي سال 1948 ميلادي است كه در جريان آن منازل مسكوني فلسطينيان ويران، اراضي كشاورزي منهدم، اهالي اخراج و پاكسازي نژادي انجام شد.
برغوثي گفت: در اجراي اين پاك سازي نژادي، براي حمله به فلسطينيان از شهرك نشينان استفاده شد كه از اين ميان مي توان به رويدادهاي روستاي ديرجرير در رام الله اشاره كرد.


    
طرح مزبور در منطقه اغوار شمالي، نابلس و الخليل اجرا شد. در اين طرح بولدوزرهاي اشغالگران، اماكن اسكان بدويان در اغوار، منازل مسكوني و مغازه هاي فلسطيني را در نابلس و الخليل و بيش از 5 باب منزل مسكوني و مغازه متعلق به خاندان جرادات را در قدس تخريب كردند. 
يكي از اعضاي اين خانواده بر ويرانه هاي منزلش گفت: منزل مزبور شامل سه دستگاه آپارتمان و مساحت آن 500 متر مربع بود كه به بهانه هميشگي، یعنی "نداشتن مجوز" تخريب شد. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها