شیوه انگلیسی آل خليفه در سرکوب مردم

شیوه انگلیسی آل خليفه در سرکوب مردم
يکشنبه 8 ارديبهشت 1392 - 20:44

منامه(العالم)- عضو كميته مركزي جمعيت وعد بحرين، رژيم آل خليفه را به الگو گرفتن از شيوه انگلیسی در سركوب انقلاب مسالمت آمیز مردم این کشور متهم کرد.

"ابراهيم كمال الدين" در گفت وگوي روز يكشنبه با شبكه خبري العالم افزود: اين يك شيوه انگليسي و به ارث رسيده از استعمار بريتانيا است كه مبتني بر سركوب هرگونه تظاهرات، انقلاب و خواسته هاي مردمي است.
ابراهیم كمال الدين ادامه داد: رژيم آل خليفه دچار اين توهم شده كه با ائتلاف با كشورهاي عربي عضو شوراي همكاري خليج فارس و حمايت مالي آنها قادر به پشت سر گذاشتن بحران است.

عضو كميته مركزي جمعيت وعد بحرين گفت: خواسته هاي ملت بحرين در زمينه دموكراسي و نفي استبداد و آزادي زندانيان امري كاملا روشن و واضح است. بازداشت شدگان و رهبران انقلاب بحرين در معرض شكنجه قرار گرفته اند كه برخي به خاطر شدت شكنجه به شهادت رسيده اند و برخي ديگر دچار بيماري شده اند.

وي خاطر نشان كرد: گزارشهاي بين المللي ثابت كرده رهبران مخالف در زندان مورد شكنجه فيزيكي قرار گرفته اند اما به رغم شكنجه ها و سركوب تظاهركنندگان، تظاهرات و خواسته هاي مردم استمرار دارد. 

ابراهیم كمال الدين اظهار داشت: رژيم آل خليفه تاكنون دو بار مانع از ورود "خوان مانديز" مخبر شكنجه سازمان ملل متحد به بحرين شده كه این امر نشان مي دهد این رژیم به دنبال پنهان سازي شكنجه از افكار عمومي جهان است اما به لطف عصر ارتباطات دنيا مانند دهكده اي كوچك شده است كه باعث شده ملتهاي جهان از رويدادهاي بحرين آگاه باشند.

وي درباره جلسات گفت وگو ميان مخالفان و موافقان رژيم افزود: اين جلسات ثمري ندارد. روزنامه هاي دولتي مي كوشند مواضع مخالفان را مخدوش ساخته، ميان اقشار مردم بحرين اختلاف ايجاد كنند و رنگي طايفه اي به آن ببخشند تا اینگونه به افکار عمومی جهان القا شود که حركت مردم بحرين، طايفه اي است در حالي كه گزارشهاي بين المللي مانند گزارش كميته حقيقت ياب شريف بسيوني كذب آن را ثابت كرده است.
tt-28-15:07  

پربیننده ترین خبرها