با پول مردم آلمان:

برلین پنجمين زيردريايي را به اسراييل تحويل مي دهد

برلین پنجمين زيردريايي را به اسراييل تحويل مي دهد
سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 08:22

پنجمين زيردريايي آلماني ساخته شده براي رژيم صهيونيستي روز گذشته (دوشنبه) در شهر كيل آلمان به آب انداخته شد.

به گزارش پایگاه خبری شبكه العالم، راديو رژيم صهيونيستي اعلام كرد كه نيروي دريايي اسرائيل تا چند ماه ديگر اين زيردريايي جديد را تحويل خواهد گرفت.
اين راديو افزود: زيردريايي جديد كه با سوخت گازوئيل كار مي كند از پيشرفته ترين زيردريايي ها در جهان محسوب مي شود و توانايي هاي نظامي متعددي دارد.
همچنين بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي اين زيردريايي را سلاحي راهبردي توصيف كرد كه براي اقدام در هر زمان و مكاني در هوا، زمين و دريا كاربرد دارد.
دولت آلمان سال گذشته با فروش ششمين زيردريايي به رژيم صهيونيستي موافقت كرد و پيش بيني مي شود اين زيردريايي در سال 2017 تحويل اين رژيم شود.
پیش از این نیز به رغم مخالفت های صورت گرفته، آلمان چند فروند زیر دریایی که قابلیت تجهیز به سلاح های هسته ای را دارند، به رژیم صهیونیستی تحویل داد و این رژیم نیز آنها را به این سلاح ها تجهیز کرد.
در همین خصوص هفته نامه آلمانی "اشپيگل" خرداد ماه سال گذشته از تجهيز سه زيردريايي آلماني رژیم صهیونیستی به موشك‌هاي داراي كلاهك اتمي خبر داد. این زیردریایی ها از نوع دلفین بوده و به دلیل سیستم محرکه خود جزو کم سر و صداترین زیردریایی های میان وزن جهان شناخته می شوند.
اين سه زيردريايي‌ مدرن با هزينه دولت آلمان براي ارتش رژیم صهیونیستی ساخته شده‌اند. این هزینه ها باج هایی است که صهیونیست ها به مدت 65 سال است به بهانه آنچه هولوکاست نامیده می شود، از مردم آلمان می گیرند و تاکنون هیچ دولتی در آلمان جرات نکرده پرداخت این خراج ها را لغو کند.

به دنبال این امر حزب مخالف در آلمان فروش زیر دریایی اتمی به رژیم اسرائیل را محکوم کرد و خواستار توضیح در این باره شد.

اپوزیسیون و احزاب مخالف در آلمان از دولت این کشور خواستند تا ضمن شفاف سازی بیشتر در باره معامله و فروش زیر دریایی های هسته ای به اسرائیل در این باره توضیح نیز بدهد.

اين زيردريايي‌ها به جاي اورشليم (بيت‌المقدس) در كيف، پايتخت اوكراين ساخته شدند و در كيف با كمك‌ يك سيستم محرمانه تخليه هيدروليك امكان شليك موشك‌هاي مجهز به كلاهك اتمي بر روي آنها فراهم شده است.
اين نشريه آلمانی نوشت: در زمينه تجهيز زير دريايي‌هاي فروخته شده آلماني به اسرائيل به موشك هسته‌اي، در طول سال‌ها گمانه‌زني‌هايي مطرح بود اما اكنون كار‌شناسان آلماني و اسرائيلي تأييد مي‌كنند كه اين زير دريايي‌ها به كلاهك هسته‌اي مجهز مي‌شوند و سران برلين نيز از مدت‌ها قبل از اين حقيقت آگاه بوده‌اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها